اخبار داغ

مدیر اداره آبفای شهرستان کارون؛

افت فشار و قطعی آب در کوت عبدالله ناشی از قدمت زیاد و فرسودگی شبکه آب است/ 8 هزار انشعاب آب غیر مجاز در شهر کوت عبدالله وجود دارد

افت فشار و قطعی آب در کوت عبدالله ناشی از قدمت زیاد و فرسودگی شبکه آب است/ 8 هزار انشعاب آب غیر مجاز در شهر کوت عبدالله وجود دارد
حسنی نژاد با اشاره به قطعی مکرر و افت فشار آب در برخی مناطق شهر کوت عبدالله گفت: شبکه آب کوت عبدالله قدمت آن به 40 سال پیش است که افت فشار و قطعی مکرر آب در برخی مناطق ناشی از قدمت زیاد شبکه و فرسودگی آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسنی نژاد مدیر اداره آبفای شهرستان کارون در گفتگو با کارون نیوز با اشاره به قطعی مکرر و افت فشار آب در برخی مناطق شهر کوت عبدالله گفت: شبکه آب کوت عبدالله قدمت آن به 40 سال پیش است که افت فشار و قطعی مکرر آب در برخی مناطق ناشی از قدمت زیاد شبکه و فرسودگی آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ؛حسنی نژاد, ؛حسنی نژاد, در گفتگو با کارون نیوز با اشاره به قطعی مکرر و افت فشار آب در برخی مناطق شهر کوت عبدالله گفت: شبکه آب کوت عبدالله قدمت آن به 40 سال پیش است که افت فشار و قطعی مکرر آب در برخی مناطق ناشی از قدمت زیاد شبکه و فرسودگی آن است., در گفتگو با کارون نیوز با اشاره به قطعی مکرر و افت فشار آب در برخی مناطق شهر کوت عبدالله گفت: شبکه آب کوت عبدالله قدمت آن به 40 سال پیش است که افت فشار و قطعی مکرر آب در برخی مناطق ناشی از قدمت زیاد شبکه و فرسودگی آن است., کارون نیوز,

وی افزود: شبکه های استاندارد 80 سانتی متر الی 1 متر می باشد که شبکه های قدیمی شهر کوت عبدالله عمق آنها به بیش از 3 متر می رسد و غیر استاندار هستند که قسمت اعظم این معضل وجود شبکه های ناسالم و قدمت فراوان آن می باشد.

,

حسنی نژاد عنوان کرد: 8 هزار انشعاب آب غیر مجاز در شهر کوت عبدالله وجود دارد و اداره آبفای شهرستان کارون هیچ گونه تعهدی در قبال انشعابات غیر مجاز ندارد.

,

وی با بیان اینکه آب شهر کوت عبدالله از سه جا تامین می شود، گفت: 40 هزار مترمکعب آب از اداره آبفای شهرستان کارون،  20 هزار مترمکعب آب از اهواز و 20 هزار مترمکعب را از آب حیات می گیریم که آب حیات با اداره آبفای استان خوزستان است و به محض اینکه آن را خاموش کنند ما را با مشکل مواجه می کنند و افت فشار آب تمام مناطق ما را فرا می گیرد.

,

مدیر اداره آبفای شهرستان کارون در ادامه عنوان کرد: در تصفیه خانه کوت عبدالله بهترین آب توزیع و در آب حیات بهترین کیفیت آب تولید می شود ولی متاسفانه وقتی این آب در شبکه های فرسوده وارد می شود آب را آلوده می کند و یا با افت فشار مواجه می شود.

,

حسنی نژاد تصریح کرد: مردم هر جای را که گزارش آلودگی شبکه بدهند در اسرع وقت نیرو به محل اعزام می کنیم و شبکه آب را دو تا سه بار  شستشو می شود تا به حالت اول خود برگردد.

,

وی به طغیان جوی های روباز اشاره کرد و گفت: عملا جوی های رو باز با شهرداری است اما شهرداری کوت عبدالله نامه ای برای اداره آبفای کارون ارسال کردند که جوی های روباز بر عهده شهرداری نیست و ما در حال حاضر این موضوع را از اداره آبفای استان پیگیری می کنیم تا تکلیف ما مشخص شود.

,

حسنی نژاد با بیان اینکه شهر کوت عبدالله به 80 کیلومتر شبکه فاضلاب نیاز دارد گفت: در حال حاضر در شهر کوت عبدالله بیش از 9 کیلومتر شبکه فاضلاب داریم که شامل منطقه گندم کار،کوی بسیج،خیابان فشار قوی می شود و احداث شبکه های فاضلاب برای شهر کوت عبدالله ضروری است که در کیفیت آب نیز بسیار موثر است زیرا آب فاضلاب جذب زمین می شود و به لوله ها آسیب می رساند و باعث پوسیدگی و خرابی آنها می شود.

,

وی اظهار داشت: طبق گفته معاون فنی و توسعه شرکت آبفای اهواز که به فرمانداری کارون گزارش کرده است 5 میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آب و 40 میلیارد تومان برای شبکه فاضلاب در نظر گرفته شده است.

,

مدیر اداره آبفای شهرستان کارون بیان کرد: فاضلاب منطقه اسلام آباد 24 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است که در آستانه انتخاب پیمانکار است و مناقصه شد که اگر این کار صورت بگیرد کار بزرگی انجام می شود.

,

وی ادامه داد: خط انتقال اصلی آن دو منطقه شکاره و اسلام آباد را نجات می دهد که خط انتقال آن به سمت قلعه چنعان می افتد و مستقیم به تصفیه خانه شرق اهواز می رود.

,

حسنی نژاد گفت: 3 میلیارد تومان برای احداث شبکه فاضلاب منطقه درویشیه در حال مناقصه است که در حال حاضر 1100 متر شبکه فاضلاب در خیابان مقاومت با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان احداث می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه