اخبار داغ

نماینده مردم اردل کوهرنگ کیار و فارسان در مجلس شورای اسلامی:

برنامه ششم توسعه روستاها و مناطق محروم را در اولویت کاری قرار داده است

برنامه ششم توسعه روستاها و مناطق محروم را در اولویت کاری قرار داده است
نماینده مردم اردل کوهرنگ کیار و فارسان در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ششم توسعه روستاها و مناطق محروم را در اولویت کاری قرار داده است که این نهاد خدمات قابل توجهی ارائه داده و برای پیشرفت و رونق اقتصادی و فرهنگی ملزم به همکاری سازمان ها و نهادها با یکدیگر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، نماینده مردم اردل کوهرنگ کیار و فارسان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه مسکن کمیته امداد گفت: کمیته امداد الگوی مناسب برای سازمان ها و نهادهای حمایتی است.

علی کاظمی بیان داشت: برنامه ششم توسعه روستاها و مناطق محروم را در اولویت کاری قرار داده است که این نهاد خدمات قابل توجهی ارائه داده و برای پیشرفت و رونق اقتصادی و فرهنگی ملزم به همکاری سازمان ها و نهادها با یکدیگر است.

وی افزود: سرکشی از خانواده های تحت حمایت باعث درک بهتر مشکلات مددجویان است که به همین منظور نماینده مردم شهرستان های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل کمیته امداد استان از این خانواده ها بازدید به عمل آوردند.

نماینده مردم شهرستان های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در ضیافت افطاری نیازمندان گفت: برنامه ریزی چند سال گذشته کمیته امداد بسیار مطلوب و ارزشمند بوده و به جای پرداخت مستمری ماهیانه به دنبال توانمندی خانواده های تحت حمایت است.

کاظمی با اشاره به برنامه ششم توسعه و عملکرد کمیته امداد افزود: برنامه ششم توسعه روستاها و مناطق محروم را در اولویت کاری قرار داده است که این نهاد خدمات قابل توجهی ارائه داده و برای پیشرفت و رونق اقتصادی و فرهنگی ملزم به همکاری سازمان ها و نهادها با یکدیگر است.

وی بیان کرد: در برنامه بودجه اعتبارات اشتغال زایی و توانمندسازی خانواده ها دو برابر افزایش یافته که سهم کمیته امداد نیز افزایش یافته و متقاضیان می توانند در روستاها با ایجاد مشاغل خرد و پایدار و بهره گیری از صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و دامداری توسعه بخش این مناطق باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم مطرح کرد: کمیته امداد در زمینه اشتغال و تأمین مسکن برنامه ریزی و پیشرفت های خوبی داشته که الگوی مناسب برای سازمان ها و نهادهای حمایتی بوده و همه مسئولین باید برای از بین بردن فقر و بیکاری جوانان استان تلاش مضاعف داشته باشند.

شایسته ذکر است؛ از منازل مددجویی و خانواده های تحت حمایت شهرستان کوهرنگ بازدید به عمل آمد و چند باب ساختمان مسکن مددجویی افتتاح و تحویل آنان شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه