اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کوهرنگ

روز قدس پشتوانه امنیت کشور ما است

روز قدس پشتوانه امنیت کشور ما است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کوهرنگ گفت: روز قدس پشتوانه امنیت کشور ما است هر یک نفر که روز قدس به خیابانها می آید به سهم خود به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلاب کمک می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول احمدی میرقائد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، آخرین برنامه های روز قدس را شرح داد.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس توسط حضرت امام خمینی (ره) نامیده شده است گفت: این روز در واقع روز حمایت از محرومان و مستضعفان جهان و ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین می باشد.

احمدی گفت: روز قدس روز دفاع از اسلام و مسلمین است، روز قدس پشتوانه امنیت کشور ما است هر یک نفر که روز قدس به خیابانها می آید به سهم خود به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلاب کمک می کند.

رسول احمدی از همه مردم شهرستان کوهرنگ خواست در لبیک به به فرامین مقام معظم رهبری حضور پرشوری داشته و در این راهپیمایی شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه همه در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و شیطان بزرگ و حامیانش خواهیم زد، بیان داشت: سه بخش مرکزی کوهرنگ، بازفت و دوآب صمصامی در مسیرهای پیش بینی شده راهپیمایی خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه