اخبار داغ

فرماندار دهگلان:

قتل و کشتار مسلمان به دست مسلمان خلاف دستور قرآن است

قتل و کشتار مسلمان به دست مسلمان خلاف دستور قرآن است
فرماندار دهگلان در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی دهگلان گفت: قتل و کشتار مسلمان به دست مسلمان خلاف دستور قرآن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل ازدهگلان شیدا، نظری فرماندار دهگلان درمراسم تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآنی این شهرستان گفت: کسانی که به اسم اسلام و مسلمان دست به قتل و کشتار مسلمانان میزنند کاملا برخلاف دستور قرآن عمل می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,



 وی با اشاره به معجزات قرآن گفت: این کتاب آسمانی  تنها کتابی است که  تحریف نشده وصحیح وسالم وبدون کم وکاست در اختیار مسلمانان است.


 نظری درادامه گفت:متاسفانه امرزه  در جهان اسلام عمل به دستورات قرآن کم شده است و همین بی توجهی به دین وکتاب آسمانی  و بهره برداری نادرست گروهای ضد دینی زمینه تفرقه را دردنیای اسلام به وجود آورده است.

 

 وی افزود: گروهای تکفیر به اسم اسلام وقرآن دست به قتل وکشتار مسلمانان بی دفاع می زنند که اگر اینان درست به دستور قرآن عمل می کردند هیچ وقت اجازه کشتن و تجاروز به ناموس مسلمان را صادر نمی کردند.


نظری گفت: مام مسلمانان امروز بیش از هر زمان دیگر به تمسک قرآن نیاز داریم  زیرا تنها عمل به دستورات قرآن و عمل به شرع معظم اسلام می تواند ما را از تیر حملات فرهنگهای غربی نجات دهد.


وی افزود: درطول تاریخ اسلام برای ترویج وگسترش این دین مقدس خونها ریخته  شده است اما متاسفانه  تفرقه و دو دستگی توسط دشمنان اسلام، دین و حتی امنیت مسلمان را به خطر انداخته است.


 وی افزود: ما اگر به دستورات قرآن درست عمل کنیم تفرقه واختلاف  خود بخود از بین خواهد رفت ودیگر خونی ریخته نخواهد شد و وحدت و اتحاد در جهان اسلام حکم فرما خواهد شد.

 

فرماندار دهگلان ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی در17 خرداد ودر 12 ماه مبارک رمضان  درتهران گفت: اینکار توسط عوامل داخلی هدایت شده بود وما باید خیلی هوشیار باشیم .


 وی افزود: متاسفانه جذب عده ای افراد به فرقه های انحرافی، مسلمانان و کشورهای اسلامی را تهدید می کند وبه نام اسلام دست به  هر نوع جنایتی می زنند.


فرماندار دهگلان در پایان از خادمین و پیشکسوتان قرآنی که دراین راستا قدم بر می دارند قدر دانی نمود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

 

 


 

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه