اخبار داغ

رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز مطرح کرد؛

رویای سلطه عربستان بر خاورمیانه با «دیپلماسی دلار»/ تنها ناجی امت اسلام رهبری واحد است‌

رویای سلطه عربستان بر خاورمیانه با «دیپلماسی دلار»/ تنها ناجی امت اسلام رهبری واحد است‌
حجت الاسلام روحی یزدی: متاسفانه جامعه اسلامی ما به لحاظ فقدان رهبری واحد از بصیرت لازم برخوردار نیست چرا که کشورهایی به نام، اسلامی هستند اما در مقام عمل دستورات اسلام را نادیده می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز در تشریح این مهم که طی سالهای اخیر بحران منطقه، سوریه و فلسطین را به حاشیه برده است به خبرنگار ما گفت: متاسفانه جامعه اسلامی ما به لحاظ فقدان رهبری واحد از بصیرت لازم برخوردار نیست چرا که کشورهایی به نام اسلامی هستند اما در مقام عمل دستورات اسلام را نادیده می گیرند و حتی در مقابل مسلمین نیز جبهه گیری دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

حجت الاسلام روحی یزدی افزود: مردم یمن مسلمانند اما یک کشور اسلامی شب و روز آن را زیر هجمه های بمباران قرار می دهد و در کشورهای دیگر شرایط سوریه، عراق، افغانستان و بخش هایی از کشورهایی که به نظر می رسد به ظاهر از آرامش برخوردارند اما هر از چندگاهی یک حرکت انتحاری و قتل و غارت مردم صورت می گیرد که متاسفانه در لوای دین است.

,

وی اظهار داشت: امت اسلام تا زمانیکه از رهبری واحد برخوردار نشوند این اوضاع و شرایط وجود دارد و کسانیکه دم از جدایی دین از سیاست می زنند دامن به آتش دشمن می زنند و آتش دشمنان را شعله ور می کنند.

,

رئیس ستاد قدس و انتفاضه البرز تصریح کرد: اگر بخواهیم آتش دشمن فروکش شود و امت اسلام در ید واحده و انسجام لازم قرار گیرند تبعیت از رهبری واحد باید در دستور کار قرار گیرد چرا که تنها ناجی امت سلام نیز همین است‌.

,

حجت الاسلام روحی یزدی گفت: متاسفانه عامل عمده در هزینه مبالغ میلیاردی دلار موجب خریداری برخی کشورها با پول می شود چرا که یک کشور دو جزیره ای که جز لاینفک آن کشور است را با دریافت مبلغی در سلطه عربستان قرار می دهد.

,

وی با اشاره به سرنوشت قطر گفت: این کشور تا زمانیکه با عربستان بود یک کشور مقتدر بود و حتی رسانه منتسب به قطر را که شبکه معروف جهانی الجزیره است تا زمان همراهی با کشورها به عنوان شبکه ای برتر، پویا و فعال مطرح بود اما امروز با موضع گیری و چرخش حکام قطر این رسانه عمومی آنها بایکوت و مترود شده است.

,

 رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز در خاتمه با تاکید بر اینکه متاسفانه در حال حاضر در دنیا زر، زور و تزویر حاکم است و بنابراین شنیدن صدای حق و تبعیت از آن در برابر این سه دشوار است خاطر نشان داشت: در زمان علی (ع) همین سه ابزار یعنی زر، زور و تزویر که امام از آنها به عنوان ناکثین و قاسطین و مارقین نام می برند با ایشان در افتادند و حکومت برحق و بر مبنای امیر را به آن سرنوشت دچار کردند که در تاریخ ثبت و ضبط شده و شاهد این هستیم که امروز این رویه ادامه پیدا کرده و این سه قدرت در حال نقشه کشیدن هستند تا اسلام ناب محمدی را خانه نشبن کنند و اجازه تبلیغ و ترویج به دین اسلام ندهند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه