اخبار داغ

فرمانده سپاه بهبهان :

موسسات کوثر ،ثامن و بانک مهر اقتصاد بهترین شرایط نقدینگی را دارند/نقش سپاه در توسعه امنیت ملی ستودنی است

موسسات کوثر ،ثامن و بانک مهر اقتصاد بهترین شرایط نقدینگی را دارند/نقش سپاه در توسعه امنیت ملی ستودنی است
سرهنگ خیران پور گفت : در حال حاضر بانک مهر اقتصاد از نظر نقدینگی در بهترین شرایط در شبکه بانکی قرار دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی در هیچ زمینه‌ای نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر بهبهان:سرهنگ پاسدار عبدالله خیران پور فرمانده سپاه مقاومت بهبهان طی بازدیدی از دو موسسه مالی اعتباری کوثر و ثامن ، همچنین بانک مهر اقتصاد هر گونه شایعه در خصوص ادغام یا کمبود نقدینگی را تکذیب کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر بهبهان:,


وی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار ما ، شلیک موشک های سپاه را به قلب دشمن داعشی ، اقتدار بی بدیل جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریست عنوان کرد و افزود :  سپاه پاسداران با این اقدامات خطر تروریست های تکفیری را نیز از مرزها دور کرده است همچنین کمک های مستشاری، مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه موجب کمک به توسعه امنیت ملی و مقابله با جریان تکفیری خارج از مرزها شده است.

سرهنگ خیران پور ادامه داد : مدیریت جهادی در سپاه پاسداران و علی‌الخصوص در مجموعه سازندگی خاتم الانبیا از مهم‌ترین شاخصه‌های سپاه پاسداران است. مدیریت جهادی در طول 8 سال دفاع مقدس و بازسازی کشور، مدیریت جهادی در عرصه تقویت توان دفاعی کشور با وجود تحریم‌های گسترده، مدیریت جهادی در مقابله با تحریم‌ها با حضور فعال در عرصه عمرانی و زیربنایی کشور که نقش مهمی در توسعه کشور و مقابله با طراحی‌‌های دشمنان داشته، مدیریت جهادی در ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در میان اقشار جامعه و... از جمله شاخصه‌های مدیریت جهادی در سپاه است.

وی تاکید کرد : نقش آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توسعه امنیت ملی و صیانت از منافع ملت در برابر مفسدان نکته حائز اهمیتی است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

فرمانده سپاه بهبهان در پایان در واکنش به شایعات منتشر شده در خصوص ادغام بانک مهر اقتصاد با دو موسسه کوثر و ثامن اذعان کرد : الحمدالله طی بازدیدی که امروز از این موسسات مالی اعتباری صورت گرفت هیچ مشکلی از نظر نقدینگی و سپرده گذاری وجود نداشته است و شایعات مطرح شده بیشتر از سوی برخی موسسه های مشکل دار و بعضا بانک های دولتی برای ایجاد التهاب و زدن ضربه دنبال شده است.

سرهنگ خیران پور تصریح کرد : موسسات مذکور در سالهای اخیر با توجه به حجم سنگین فعالیت ها و ماموریت های بسیج و سپاه در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی نقش برجسته ای داشته اند و هر گونه شایعه به صورت هدفمند شکل گرفته است که باید بر اساس قوانین قضایی و بانکی با عاملان اکاذیب عمومی برخورد قاطعانه شود و این حق را برای سازمان قائل هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد : با نک مهر اقتصاد که دارای مجوز از بانک مرکزی است  و از تجارب بسیار خوبی برخوردار است حتی اعلام کرده است میتواند درصورت نیاز به کمک برخی موسسات مالی اعتباری نیز وارد شود ، بنابراین هیچ گونه مشکلی در روند کاری وجود ندارد و مردم مطمئن باشند بالاترین امنیت مربوط به همین موسسات در کشور است .

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه