اخبار داغ

در رستای تجلیل از شهدای موشکی ایران

تصویر سردار شهیدحسن تهرانی مقدم در شهر اردل رونمایی شد

تصویر سردار شهیدحسن تهرانی مقدم در شهر اردل رونمایی شد
در رستای تجلیل از شهدای موشکی ایران تصویر سردار شهید حسن تهرانی مقدم صبح امروز با حضور برخی از مسئولین شهرستانی در فاز فرهنگیان شهر اردل رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین حسینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردل صبح امروز در حاشیه رونمایی از تصویر شهید تهرانی مقدم در شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تقدیر از عملیات مقدرانه موشکی سپاه پاسدران برای نابودی داعش در سوریه گفت: سردار شهید حسن تهرانی‌مقدم از بنیانگذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود که امروز حمله موشکی ایران، کار کوچکی از توان ملت ایران در برابر دشمنان است و این قدرت نمایی ایران اسلامی را مدیون شهدای موشکی هستیم.

حسینی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این دشمنان هستند که از ایران سیلی خواهند خورد و سیلی محکم ملت ایران را همگان با پرتاب ۶ موشک به مواضع داعش در سوریه دیدند.

وی با اشاره به اینکه عملیات موشکی سپاه بسیار مقتدرانه و غرورآفرین بود، افزود: اقتدار یعنی اینکه سپاهیان اسلام انتقام خون شهدای عملیات تروریستی تهران را به فاصله کم و بی‌چون و چرا گرفتند.

حسینی افزود: این مسئله نشان داد ایران هر وقت اراده کند می‌تواند با کوچک‌ترین حرکت نیروهای انقلابی، صفوف دشمنان را در هم ریزد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,

 

,






, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه