اخبار داغ

عقرب ها باز هم جان گرفتند؛

زن باردار ریگانی قربانی قاتل سیاه شد

زن باردار ریگانی قربانی قاتل سیاه شد
نیش عقرب در روستای دور افتاده و محروم پیر کهن تک فرهاد از توابع شهرستان ریگان شب گذشته جان زن جوان باردار ریگانی را گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر؛ خبر کوتاه بود و تکان دهنده «مرگ زن جوان باردار بر اثر نیش عقرب» خبری که برای اهالی استان کرمان و مسئولان عادی شده و برای رسانه‎ها سوژه‌ای تکراری.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر,

این بار قربانی خانمی ۲۲ ساله و باردار به نام شهناز سابکی بود که به دلیل نبود امکانات اولیه و دوری مسیر جان خود را بر اثر نیش عقرب از داد.

,

عدم امکانات درمناطق محروم استان کرمان به ویژه در شرق استان حکایت امروز و دیروز نبوده و سالیان سال است مردمان این مناطق با آمد و رفت هر دولتی همچنان بارقه امید را در خود زنده نگه می‌دارند اما آنچه ماندنی است این محرومیت‌‌ها است.

,

در روزگاری که دردهای ناعلاج بسیاری با پیشرفت علم پزشکی مداوا می‌شوند در شرق استان کرمان زن جوان باردار بر اثر عقرب گزیدگی و نبود آمبولانس و امکانات بهداشتی درمانی جان خود را از دست می‌دهد.

,

علی سابکی دایی فرد متوفی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: خواهر زاده ام را پس از عقرب گزیدگی به دلیل نبود امکانات اولیه و سایل نقلیه با موتور سیکلت طی مسافت ۸۰ کیلومتر بدن نمیه جانش را به درمانگاه شهرستان رساندیم.

,

وی با چشمانی اشک بار ادامه داد: خواهر زاده ام حامله بود و جان خود را از دست داد، کدام مسئول جوابگوی مرگ عزیزمان ما است.

,

سابکی بیان داشت: طی چند روز گذشته چند نفر دیگر از اهالی منطقه ما مورد عقرب گزیدگی قرار گرفته اند و انها هم در بیمارستان بستری هستند.

,

وی گفت: جان زن و بچه های ما در خطر است و در منطقه هیچ امکاناتی نیست چه جور در منطقه زندگی کنیم ،مسئولین به داد ما برسند. تا کی باید شاهد باشیم عزیزمان جلوی چشمان پر پر می شوند.

,

علی سابکی خاطر نشان کرد:در سال های گذشته خانه ها را سم پاشی می کردند اما طی چند سال اخیر این کار هم دیگر صورت نگرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه