اخبار داغ

امام جمعه پلدختر:

اقتصاد مقاومتی در جامعه باید به گفتمان تبدیل شود

اقتصاد مقاومتی در جامعه باید به گفتمان تبدیل شود
امام جمعه پلدختر گفت:دولت برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی به وعده های خود عمل کند و کارآفرینان ثروت خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی به کار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  بیان روز،حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در شورای فرهنگ عمومی این شهر که در دفتر امام جمعه برگزار شد با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی به عنوان یک گفتمان اظهار داشت:اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر انقلاب باید در جامعه به یک گفتمان فراگیر تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز,

وی با بیان اینکه اقتصاد نباید دولتی باشد بیان کرد:همانطور که با نصایح و رهنمودهای رهبر انقلاب در صنعت موشکی به موفقیت هایی دست پیدا کرده ایم که دشمنان نظام از ایران هراس دارند.

,

حجت الاسلام سوری ادامه داد:اقتصاد کشور ما هم اینقدر بیمار نیست که به مانند نظامی باشد.

,

وی مدیریت انقلابی را لازمه توسعه اقتصاد مقاومتی دانست و گفت:سرمایه خمیر مایع اقتصاد است و بدون توجه به این مسئله مهم چرخ اقتصادی لنگ می زند.

,

امام جمعه پلدختر افزود:برای پویایی اقتصاد مقاومتی نیاز است به افراد متمکن بیشتر وارد میدان کار وتلاش کرد.

,

وی تصریح کرد:کارگاه های اشتغالزایی باید فعال شوند به طوری که جوانان ما نیاز نباشد برای شغل به شهر دیگری مهاجرت کنند.

,

سوری مدیریت دانش پایه را مسئله مهم دیگری برای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود:با صرف مدت زمانی کم ،استفاده از منابع بیشترین راندمان را در کار باید داشته باشیم.

,

وی تامین امنیت را بستر لازم برای سرمایه گذاری عنوان کرد و خاطر نشان کرد:امروز به همت نیروهای مسلح امنست در جای جای کشور،ستان لرستان وشهرستان پلدختر برقرار است ودر این حالت سرمایه گذار با اطمینان خاطر بیشتری می تواند بیاید و سرمایه گذاری کند.

,

امام جمعه پلدختر با تاکید بر اینکه کارآفرینان بایستی ثروت خود را در اقتصاد مقاومتی صرف کنند یادآورشد:عشایر و روستاییان به عنوان اقشار مولد تولید در جامعه نیاز به برنامه ریزی مدونی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه