اخبار داغ

حجت الاسلام طائب مطرح کرد؛

راهپیمایی روز قدس نمایش نیروی میلیونی ملت ایران در پشت ادوات نظامی است

راهپیمایی روز قدس نمایش نیروی میلیونی ملت ایران در پشت ادوات نظامی است
رئیس قرارگاه عمار گفت: راهپیمایی روز قدس منبع اصلی و غده سرطانی ظلم را به همه دنیا معرفی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین "مهدی طائب" در خصوص لزوم حضور گسترده مردم در روز قدس در گفتگو با خبرنگار زنان قم، اظهار داشت: آنچه که بیش از موشک ها و ادوات نظامی تأثیر دارد، نیرویی است که این ادوات را علیه دشمن به کار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم,

وی افزود: با وجود این که بسیاری از کشورها دارای ادوات نظامی هستند اما در دید دشمن مقتدر محسوب نمی شوند زیرا آن نیرویی که در پشت چنین ادواتی وجود دارد قابل ملاحضه و حساب نیست.  آنچه که در برابر دشمن نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی می باشد نیرویی است که در پشت چنین ابزاری قرار دارد و آن حضور میلیونی ملت ایران است.

,

رئیس قرارگاه عمار تأکید داشت: راهپیمایی روز قدس نمایش نیروی مردمی در پشت ادوات نظامی است. ترکیب ادوات نظامی با نیروی ملت، موجب نابودی اسرائیل از درون و فروپاشی او خواهد بود و آن روزی که اسرائیل فروپاشیده شود، جهان بشریت از چنگال توطئه ها و فتنه های آن رها می شود بنابراین روز قدس اهمیت فوق العاده ای برای تکمیل این حرکت مقتدرانه خواهد داشت.

,

وی در رابطه با شیوه امام خمینی(ره) جهت دعوت ملت‌ها و تشکیل امت واحده برای مبارزه با سلطه مستکبرین گفت: ملت ها علیه ظلم که برای آنها کاملأ قابل لمس است به راحتی متحد می شوند و پیدا کردن نقطه این ظلم برای مردم دنیا مهم است که از کجا می باشد، یعنی درحقیقت ظلم در بین ملت ها بود اما متوجه نبودند که منبع اصلی ظلم و ستم کجا است.

,

حجت الاسلام طائب در ادامه تصریح کرد: هنر امام نشان دادن نقطه اصلی ظلم به ملت ها بود،  درنتیجه ظلم ملموس وقتی با مشخص شدن منبع آن همراه می شد به آرامی به یک حرکت جهانی علیه صهیونیست بین الملل تبدیل می شود.

,

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر آمریکایی ها متوجه شوند تعداد کم صهیونیست ها چگونه از ملت ایران و آمریکا بارکشی کردند انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت یعنی اصل ستم و ظلم قابل لمس است اما تشخیص این که این ظلم از کجا می باشد مهم است و در حقیقت حضرت امام(ره) با اعلام راهپیمایی روز قدس، روی همین نقطه دست گذاشتند.

,

رئیس قرارگاه عمار در پایان ابراز داشت: راهپیمایی روز قدس منبع اصلی و غده سرطانی ظلم را به همه دنیا معرفی می کند و زمانی که برای همه معرفی شد ، حرکت به خودی خود آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه