اخبار داغ

مشاور وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با دانا:

روابط سنتی انتقال قدرت سعودی بهم ریخته است/ ولیعهدی "بن سلمان" نتیجه معامله با آمریکاست/ جنایت، کشتار و آدم کشی‌های منطقه ریشه در قدرت طلبی بن سلمان دارد

روابط سنتی انتقال قدرت سعودی بهم ریخته است/ ولیعهدی "بن سلمان" نتیجه معامله با آمریکاست/ جنایت، کشتار و آدم کشی‌های منطقه ریشه در قدرت طلبی بن سلمان دارد
حسین شیخ الاسلام گفت: تغییر ولیعهد در عربستان را می‌توان نتیجه معامله محمد بن سلمان با دولت آمریکا و ترامپ دانست؛ بن سلمان با ثروت مردم عربستان با آمریکا معامله کرده است.
[

حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص انتصاب محمد بن سلمان به سمت ولیعهدی عربستان سعودی اظهار داشت: بیشتر اتفاقاتی و بلاهایی که بر سر منطقه خاورمیانه در چند سال اخیر آمده، به خاطر قدرت طلبی و عجله محمد بن سلمان برای پادشاهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: محمد بن سلمان با اینکه سن و سال کمی دارد و کم خرد است اما بسیار برای پادشاهی عربستان عجله می‌کند.

,

 

,

مشاور وزیر امور خارجه گفت: امروز محمد بن سلمان روابط سنتی انتقال قدرت و شاهنشاهی سعودی را بهم ریخته است و از همان ابتدا هم تلاش می‌کرد تا شاهزاده‌های دیگر را کنار بگذارد و اگر محمد بن نایف تا امروز در عربستان بر سرکار بود به این دلیل بود که بن سلمان به یکباره نمی‌توانست از همه شاهزاده‌ها عبور کند.

,

 

,

شیخ الاسلام عنوان کرد: جنایات، کشتار و آدم کشی‌های منطقه همه ریشه در قدرت طلبی بن سلمان دارد و با اتفاقی که امروز رخ داد بن سلمان قدم ماقبل آخر را برای شاه شدن برداشت.

,

 

,

وی گفت: اتفاقی که امروز رخ داد را می‌توان نتیجه معامله محمد بن سلمان با دولت آمریکا و ترامپ دانست؛ بن سلمان با ثروت مردم عربستان با آمریکا معامله کرده است.

,

 

,

مشاور وزیر امور خارجه اظهار داشت: آمریکایی‌ها با اینکه می‌دانند حمایت آن‌ها از بن سلمان ممکن است در عربستان سعودی تشنج ایجاد کند، به دلیل حمایت‌های مالی محمد بن سلمان و قرادادهایی نظیر قرارداد خرید اسلحه از آمریکا، این کار را انجام می‌دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه