اخبار داغ

سپاهان ایذه در گیر و دار لیگ ۳

سپاهان ایذه در گیر و دار لیگ ۳
سپاهان ایذه در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال خوزستان با ایستادن روی سکوی دوم ، بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایذه را رقم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا یعقوب سلحشور سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایذه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی عصر ایذه درخصوص وضعیت فعلی این تیم اظهار کرد: در فصل گذشته ضمن کسب مقام دوم، برای دومین فصل پیاپی بیشترین گل زده را به نام سپاهان ایذه به ثبت رساندیم و کمترین گل خورده نیز به نماینده ایذه تعلق گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر ایذه,

وی بابیان اینکه عیسی موسوی بازیکن این تیم با ۲۱ گل زده آقای گل این مسابقات لقب گرفت، افزود: تیم سپاهان نماینده استان خوزستان در جام حذفی کشور و همچنین نماینده شهرستان ایذه در لیگ۳ کشور خواهد بود.

,

سلحشور با بحرانی خواندن وضعیت تیم در راه لیگ ۳ عنوان کرد: متاسفانه هیچگونه پیگیری برای حضور تیم در لیگ دسته ۳ صورت نگرفته است، تنها پیگیری های عباس راکی رئیس هیئت فوتبال را شاهد بوده‌ایم.

,

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایذه اضافه کرد: در بحث اسپانسر برای حضور قوی در لیگ ۳ کشور با چندین خیر صحبت کردیم که قولهای داده شده ما رو تا حدودی امیدوار کرده است.

,

وی در ادامه با گلایه از عدم حمایت‌های مسئولان شهرستان عنوان کرد: در زمان برگزاری بازی‌ها حمایت هایی از طرف اداره ورزش و نماینده شهرستان و فرماندار محترم انجام گرفت که نوید روزهای خوبی را میداد مخصوصا فرماندار محبوب و ورزش دوست شهرستان ولی متاسفانه بعد از گذشت ۳ ماه از نایب قهرمانی حتی یک مراسم برای تجلیل از این جوانان صورت نگرفته است تنها بعد از نایب قهرمانی از طرف دکتر سلحشور عضو شورای شهر  از این تیم تجلیل صورت گرفت.

,

سلحشور ادامه داد: درست است نام تیم سپاهان است ولی این تیم سپاهان ایذه است که بازیکنان این تیم از روستاهای اطرف ایذه و باغملک و بارانگرد و قلعه تل پیان، سوسن، پرچستان، دهدز، بلواس، رباط هستن وقت آن رسیده که به این تیم و این جوانان توجه بیشتری شود فقط داریم زمان را از دست میدهیم وقت آن رسیده که تمرینات را شروع کنیم ولی همه بلاتکلیف هستیم

,

سرمربی سپاهان ایذه در ادامه با متذکر شدن وقت بسیار کمی که برای روشن شدن تکلیف سپاهان مانده یادآور شد: اگر تا ظرف هفته آینده وضعیت تیم مشخص نشود و تمرینات را شروع نکنیم زمان را برای آماده سازی تیم از دست خواهیم داد و حضورمان در این رقابت ها فقط بصورت سوری انجام خواهد گرفت و در کسب نتایج هم ضعیف عمل خواهیم کرد و به نوعی زنگ تفریح تیمها خواهیم بود.

,

وی در ادامه افزود: انتظار داشتیم که مهندس خادمی نماینده پیگیر و شجاع شهرستان در بخش ورزش و مخصوصا فوتبال پیگیری‌های بیشتری را انجام میدادند و انجام بدهند ، در این زمینه با آقایان افشین حیدری رئیس اداره ورزش و جوانان استان خوزستان و آقای حاج کاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان صحبت های لازم را انجام بدهند.

,

یعقوب سلحشور افزود: دیگر نماینده ها مجلس برای شهرهایشان امتیاز لیگ ۳ کشور و امتیاز لیگ ۲ و لیگ ۱ کشور خریداری می‌کنند ولی تیم فوتبال سپاهان فقط نیاز به پیگیری دارد.
سرمربی سپاهان ایذه در پایان اظهار داشت: از سال ۱۳۸۷ هر سال ۲ نماینده از استان خوزستان به لیگ ۳ کشور اعزام می شوند انتظار داریم امسال هم ۲ تیم اعزام شود و حق جوانان محروم شهرستان ایذه داده شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه