اخبار داغ

راهپیمایی روز قدس در ۱۱۸ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

راهپیمایی روز قدس در ۱۱۸ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین در ۱۱۸ نقطه شهری و روستایی استان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: امسال در راهپیمایی روز قدس، مسلمانان جهان با وحدت و همدلی و حضوری پرشور از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

هاشمی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) با شناخت نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان امت بزرگ اسلامی و با تبیین مواضع صحیح و تعریف و ترسیم ماهیت حقیقی و اهداف پلید نظام صهیونیسم بین‌الملل برای جهانیان، روز جهانی قدس را به عنوان نوک پیکان توجه جهان اسلام و مسلمانان جهان به تحولات فلسطین و نقطه عطف در مبارزه و مقابله با صهیونیسم بین‌الملل نامگذاری کرد.

,

وی با بیان اینکه طی سالهای گذشته همواره آزادی مسجد الاقصی به عنوان اولین مساله جهان اسلام و ملل آزاده دنیا و راهبردی استراتژیک برای مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی شناخته شده است اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و امام خمینی (ره) حضور در راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه دینی دانستند چراکه این موضوع با سرنوشت دیگر مسلمانان مرتبط است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری روز قدس، مصیبت اشغال فلسطین را در رأس مسائل جهان اسلام معرفی کرد ابراز داشت: همه ی مسلمانان و مستضعفان جهان خواست تا با کمک یکدیگر به یاری خواهران و برادران خود در فلسطین بشتابند تا اسرائیل نتواند به اشغال سرزمین های فلسطینی ادامه دهد و ملت فلسطین را تضعیف نموده و از پای درآورد.

,

رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان اظهار کرد: این روز در جهان اسلامی تأثیر بسزایی دارد و ما شاهد هستیم که هر ساله روز جهانی قدس با وحدت رویه و انسجام هرچه بیشتر در کشورهای اسلامی و حتی در بعضی کشورهای غیر اسلامی برگزار می شود و مسلمانان با تجمع و شرکت در راهپیمایی ها از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و این روز را با این حضور زنده نگاه می دارند.

,

هاشمی با بیان اینکه در سال جاری نیز بی شک مردم قدرشناس و آگاه ایران اسلامی در سراسر کشور به ویژه نقاط شهری و روستایی استان مرکزی حضوری پرشور خواهند داشت اظهار داشت: حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس بعنوان یادگار و میراث ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و عرصه تجدید پیمان با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب، پاسخ دندان شکنی به جنایتهای وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل خواهد بود.

,

وی با اشاره به تشکیل ۱۲ ستاد در سطح شهرستانهای تابعه استان جهت برگزاری شایسته مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: گشایش نمایشگاه عکس و کاریکاتور، برپایی ۳۰ ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، چاپ و توزیع اقلام فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی  با نام و یاد انتفاضه قدس از دیگر برنامه های جانبی این روز است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه در مسیر راهپیمایی شهر اراک نیز ۱۰ غرفه فرهنگی شامل ایستگاه نقاشی و کودک، غرفه های کاریکاتوری هولوکاست و هفته حقوق بشر آمریکایی برگزار می گردد  یادآور شد: راهپیمایی روز جهانی در شهر اراک، راس ساعت ۱۱ صبح روز جمعه دوم تیرماه از مسیر میدان شهداء، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران به سمت مصلی بیت‌المقدس با حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهر همراه با سخنرانی آیت الله  اراکی دبیرکل محترم مجمع جهانی تقریب مذاهب برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه