اخبار داغ

به بهانه سفر رحمانی فضلی به کُردستان؛

حجت آقای وزیر کشور برای انتخاب استاندار بومی و مدیران متعهد کامل شد؟

حجت آقای وزیر کشور برای انتخاب استاندار بومی و مدیران متعهد کامل شد؟
سوال از دولت یازدهم که توانست بازهم برای چهار سال دیگر از مردم رای اعتماد بگیرد، این است که چه زمانی برای تعیین استاندار بومی کُردستان به حجت می‌رسد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، رحمانی فضلی، وزیر کشور دولت یازدهم سال 92 و در جریان انتصاب "زاهدی"، استاندار فعلی کُردستان عنوان کرد که دولت برای انتصاب استانداری بومی به حجت نرسید!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

اکنون با گذشت چهار سال از انتخاب تیم خسته و البته کاملا سیاسی زاهدی در استانداری، وزیر کشور امروز به کُردستان سفر کرده تا در ششمین جلسه شورای توسعه استان شرکت کند.

,

 

,

رحمانی فضلی که در سال‌های اخیر سفرهای متعددی به کُردستان داشته، اینبار در شرایطی متفاوت تر به استان سفر می‌کند چرا که دولت روحانی بار دیگر به قدرت رسیده و آقایان خود را چالشی جدی تر به نام "مطالبات مردمی می‌بینند.

,

 

,

دولت روحانی که در سال 92 با شعار توسعه و آبادانی کُردستان و رفع موانع و مشکلات پا به میدان گذاشت و توانست آرای مردم استان را به خود جلب کند، نتوانست آنگونه که مردم می‌خواهند جوابگوی مطالبات آنان باشند و حتی در انتصاب مدیران و استاندار کُردستان اغماض کردند.

,

 

,

حال که روحانی بار دیگر و با رای قاطع مردم کُردستان به قدرت رسیده، لازم است تا استانداری دلسوز، متعهد، فارغ از باند سیاسی و از جنس خود مردم کُردستان را بر منصب عالی ترین دستگاه اجرایی استان منصوب کند تا شاید بتواند گوشه‌ای از کارنامه متزلزل کاری زاهدی و تیم سیاسیش را جبران کند.

,

 

,

البته این نکته مستلزم مقابله با کدخدای خود خوانده ستاد روحانی در کُردستان است که بر اساس شنیده‌ها گزینه‌ای را به دولت جهت تصدی پست استانداری کُردستان معرفی کرده است.

,

 

,

سوال از مجموعه دولت روحانی و وزیر کشور این است که آیا اینبار نیز حجت شما با مشکل و تناقض مواجه خواهد شد و فردی شیاسی و خسته را به کُردستان تحمیل می‌کنید و یا اینکه به قول خودتان با "عقلانیت" با این موضوع برخورد کرده و فارغ از حواشی سیاسی بعضی سودجویان، بردی متخصص و متعهد را بعنوان استاندار کُردستان معرفی خواهید کرد تا حداقل مدیر دفتر وی از فرسنگ‌ها دورتر بر آب و خاک کُردستان که حق اولاد این سرزمین است، تکیه نزند؟

,

 

,

سوالات بسیاری از اذهان مردم کُردستان که به امید تغییر وضعیت موجود و رسیدگی به مطالبات خودشان به روحانی رای مجدد دارند وجود دارد که تا تعیین استاندار جدید باید منتظر باشیم.

,

 

,

یادداشت از: بهزاد اردلان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه