اخبار داغ

کسب سه روبان افتخار در جشنواره ایتالیا توسط مستند ساز سیستان و بلوچستان/ مسئولین استان دغدغه فرهنگی ندارند

کسب سه روبان افتخار در جشنواره ایتالیا توسط مستند ساز سیستان و بلوچستان/ مسئولین استان دغدغه فرهنگی ندارند
عکاس و مستند ساز سیستان و بلوچستان از کسب سه روبان افتخار در جشنواره عکاسی ایتالیا خبر داد و گفت: مسئولین استان دغدغه فرهنگی ندارند و تنها ارشاد با هنرمندان همکاری می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق سوری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر عصرهامون، با  بیان اینکه در جشنواره عکس ایتالیا موفق به کسب سه روبان افتخار این جشنواره شد، اظهار داشت: پرتره عکس عروس و داماد بلوچ، مجموعه عکس های عروسی در سیستان و بلوچستان و دختران انتظار عکس های راه یافته به این جشنواره هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
 
,
وی با اشاره به اینکه در این جشنواره 30 هزار اثر شرکت کرده اند، افزود:  200 اثر مجوز ورود به نمایشگاه و جایزه را گرفت که سه اثر از این تعداد از بنده جایزه روبان افتخار داوران جشنواره را کسب کرد.
 
,
,
سوری در ادامه در بحث همکاری ادارات با هنرمندان استان تصریح کرد: اداره ارشاد اسلامی با راه اندازی کانون عکاسان کمک بزرگی انجام داده چرا که حدود 6 سال است این کانون ثبت شده اما کسی با ما برای مکان همکاری نمی کند.
 
,
,
عکاس و مستند ساز سیستان و بلوچستان در ادامه خروجی کانون عکاسان را برگزاری دوره های آموزشی عکاسی خواند و اضافه کرد: تا کنون 25 عکاس عضو این کانون شدند.
 
,
,
وی میربزرگ، مسعود شیخ ویسی، نجار پیشه و احمد درگی را از عکاسان بزرگ استان دانست و افزود: اگر کانون عکاسان زودتر راه اندازی شده بود و بسیاری از مدیران استان دغدغه فرهنگی داشتند قطعا اکنون تنها صادق سوری نبود که عکس های وی در جشنواره جهانی دیده شود.
 
,
,
سوری یکی دیگر از مشکلات عکاسی در استان را نبود گالری های استاندارد عنوان و خاطر نشان کرد: این مشکل باعث شده تا بسیاری از هنرمندان استان که دغدغه نمایشگاه عکس دارند نتوانند آن را انجام دهند.
,
وی در پایان از مسئولین خواست تا جشنواره عکاسی برگزار نمایند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه