اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان

راهپیمایی روز جهانی قدس در 6 نقطه شهرستان فارسان ‌برگزار می‌شود

راهپیمایی روز جهانی قدس در 6 نقطه شهرستان فارسان ‌برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در 6 نقطه شهرستان ‌برگزار می‌شود، گفت: امسال 50 ویژه برنامه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در ‌فارسان برنامه ریزی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین جهانبخش یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار در رابطه با اهمیّت راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: اهمیّت روز قدس بر کسی مخفی نیست، این روز یادگار حضرت امام (ره) است و هدف ایشان این بوده که فلسطین برای همیشه نه تنها در ذهن جهان اسلام بلکه در ذهن همه آزادگان دنیا زنده بماند.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان در روز جهانی قدس همبستگی و حمایت از حقوق مردم فلسطین را در دنیا به نمایش می‌گذارند خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس، فریاد رسای مسلمانان علیه رژیم اشغالگر صیهونیستی در منطقه بوده و نماد ایستادگی حق علیه باطل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان با اشاره به اینکه روز جهانی قدس نشانه دلبستگی مردم ایران برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره قدس شریف است بیان داشت: روز جهانی قدس برائت مسلمانان از رژیم اشغالگر صهیونیستی و قدرت نمایی جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه پیام روشن روز جهانی قدس به حاکمان خودفروخته برخی از کشورهای عربی، مبارزه ملت مسلمان ایران و جهان با شیادان فرا منطقه‌ای است اظهار داشت: شعار مرگ بر اسرائیل همانند موشکی بر پیکره رژیم اشغالگر صیهونیستی است.

موشک‌های نقطه زن ایران، نشان از اقتدار نیروهای مسلح انقلاب اسلامی است

یوسفی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سلفی‌های تکفیری در دیرالزور تاکید کرد: این اقدام موجب خوشحالی تمامی آحاد ملت ایران شد و هدف قرارگرفتن تروریست‌ها با موشک‌های نقطه زن ایران، نشان از اقتدار نیروهای مسلح انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: پیام روشن حمله موشکی دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌ها در آستانه روز جهانی قدس، تائید بیانات مقام معظم رهبری است که اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان با بیان اینکه عبور موشک‌های ذوالفقار از آسمان دو کشور، هشدار قاطع به رجز خوانی‌های استکبار جهانی و رژیم اشغالگر اسرائیل است اذعان داشت: عملیات موشکی مذکور نماد اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در 6 نقطه شهرستان فارسان برگزار می‌شود اعلام کرد: امسال 50 ویژه برنامه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان فارسان برنامه ریزی شده است.
 
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر فارسان راس ساعت 11:30 صبح دوم تیرماه با تجمع قشرهای مختلف مردم در میدان امام خمینی(ره) آغاز و به سمت مسجد و مصلی امام حسین(ع) ادامه می یابد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, موشک‌های نقطه زن ایران، نشان از اقتدار نیروهای مسلح انقلاب اسلامی است,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
,

انتهای پیام.
 

, انتهای پیام.,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه