اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

روز قدس نماد وحدت و انسجام اسلامی است/نشانه های محور شدن اسرائیل آشکار می شود

روز قدس نماد وحدت و انسجام اسلامی است/نشانه های محور شدن اسرائیل آشکار می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت و انسجام اسلامی است و حضور مردم در این روز توطئه های دشمنان و استکبار جهانی را خنثی می کند، گفت: نشانه های محور شدن رژیم غاصب اسرائیل آشکار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  عصرزنجان،حجت الاسلام مسعود صفی یاری در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شرایط بین المللی و منطقه باعث شده است ملت ایران حماسی تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشند، اظهار کرد: روز قدس نماد وحدت و انسجام اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی به فرمایشان امام خمینی (ره) در مورد روز قدس که در روز قدس مسلمانان طی مراسمی همبستگی خود را در حمایت از مردم مظلوم جهان نشان می دهند اشاره کرد و افزود: در هر نقطه ای،صدایی، قلمی و قدمی که بخواهد در همبستگی ، وحدت و انسجام ملت ایران شکاف ایجاد کند خلاف منافع انقلاب، امام و رهبری عمل کرده است.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه روز قدس نماد ایستادگی و همبستگی است ابراز کرد: مقاومت، ایستادگی، اقتدار، عدم تسلیم و سازش و مقاومت تا پیروزی نهایی خط اصیل رهبری و نظام است و نباید به حاشیه برود.

,

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به اینکه روز قدس نماد اسلام،مظلومیت اسلام و مسلمانان است، عنوان کرد: هر کسی در هر کجای دنیا ادعای اسلام و مسلمانی دارد باید این روز را گرامی بدارد.

,

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و صهیونیسم دست به دست هم داده اند و علیه اسلام توطئه می کنند، خاطرنشان کرد: هر کسی که دلسوز نظام است در گرامیداشت و دفاع از اسلام باید حضور پررنگی داشته باشد چرا که نشانه های محو شدن اسرائیل آشکار می شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه اول تیر ماه 1360 روز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره ) است، اظهار کرد: هدف از تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی احیاو اشائه اندیشه تابناک اسلام و انقلاب اسلامی است.

,

وی با اشاره به اینکه دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان دستور العمل های تکلیفی سازمان تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی،صیانت از اسلام و آرمانهای انقلاب و ولایت از اهداف و وظایف سازمان تبلیغات است.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: اصل تبلیغ اسلام،اصل ولایت مداری،پرهیز از جناح گرایی سیاسی،عزت ، منزلت و مصلحت،هم افزایی توانمندیها، بهره وری از ظرفیت های مردمی و انقلابی گری، احیا و تقویت انقلابی گری،مقابله با خرافات ، رعایت همبستگی ملی و غیره از وضایف سازمان تبلیغات است.

,

حجت السلام صفی یاری به فعالیت سازمان تیلیغات اسلامی استان زنجان طی سال گذشته اشاره کرد و عنوان داشت: 363 کلاس در موضوع آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم شامل روخوانی، جرء خوانی و روانخوانی با حضور 4 هزارو 599 قرآن آموز در سال گذشته انجام شده است.

,

وی با بیان اینکه 40 حلقه تفسیری قرآن کریم با حضور 2 هزارو 70 نفر طی اجرا شده است، خطرنشان کرد: 15 گارگاه سبک زندگی قرآنی با حضور 455 نفر ،12 پایگاه مستمر در طرح مصباح الهدی با حضور 300 نفر طی سال گذشته اجرا شده است.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه طی سال گذشته 19 هزارو 747 اقامه نماز توسط مبلغان صورت گرفته است، گفت: 433 مورد گفتمان دینی با حضور 11 هزارو 900 نفر طی سال گذشته در استان زنجان اجرا شده است.

,

حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه 40 هزارو 381 فعالیت در بخش استقرار توسط مبلغین و مبلغات انجام شده است، اظهار کرد: 70 هزار نفر روز تبلیغ در بخش مبلغین و مبلغات انجام شده است.

,

وی برضرورت همکاری آموزش و پرورش با اجرای گفتمان های دینی تاکید کرد و گفت: این گفتمان ها در حوزه های دانش آموزی، دانشجویی، روستایی و مناطق حاشیه ای برگزار می شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شش خانه عالم طی سال گذشته در استان زنجان احداث شده است، عنوان کرد: تعداد 33 خانه عالم طی سال گذشته  تعمیر و تجهیز شده که در حال حاضر 73 خانه عالم در استان زنجان وجود دارد.

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه