اخبار داغ

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فارسان گفت:

روز قدس دریای از استکبارستیزی امت اسلامی به جوش‌وخروش خواهد افتاد

روز قدس دریای از استکبارستیزی امت اسلامی به جوش‌وخروش خواهد افتاد
نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فارسان گفت: بی‌تردید شکستن خط مقاومت هدف اصلی دشمنان اسلام است اما پرواضح است که با افزایش فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها، غیرت و مقاومت ملت‌های مسلمان نیز افزایش می‌یابد و دریای مواج استکبارستیزی امت اسلامی به جوش‌وخروش خواهد افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید محمدرضا علوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار بیان کردند که: ابتکار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌روز جهانی قدس نویدبخش تجلی وحدت و همبستگی مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف است. مسلمانان جهان در این روز مهم، آرزوی آزادی قدس شریف و محکومیت اشغالگری رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند.

وی تصریح کرد: در این راستا با توجه به حساسیت تحولات منطقه و جهان، از گروه‌های مختلف مردم دعوت کردند که در راهپیمایی این روز حضور حماسی و باشکوه داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام علوی در ادامه افزود: بی‌تردید شکستن خط مقاومت هدف اصلی دشمنان اسلام است اما پرواضح است که با افزایش فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها، غیرت و مقاومت ملت‌های مسلمان نیز افزایش می‌یابد و دریای مواج استکبارستیزی امت اسلامی به جوش‌وخروش خواهد افتاد.
وی اظهار داشت: دفاع از آرمان فلسطین و زنده نگه‌داشتن این وصیت تاریخی امام راحل رسالتی است مهم که امروزه باید بیش از هر زمان به آن پرداخت و فریاد برآوریم و یک‌بار دیگر این روز بزرگ را در تاریخ به ثبت برسانیم.
 
وی همچنین افزود: مردم مظلوم فلسطین مورد ظلم و ستم قرار دارند و ملت رشید ایران هرسال در جمعه آخر ماه مبارک رمضان باحالت روزه‌داری اعلام حمایت خود را از قبله اول مسلمانان و مردم فلسطین اعلام می‌کند و امسال نیز باشکوه شرکت خواهند کرد.
 
وی با اشاره به حضور داعش در منطقه نیز گفت: ما معتقدیم داعشی ها، طرفداران داعش و کشورهای مرتجع عرب و استکبار جهانی این حرکت را در منطقه راه انداخته‌اند تا فلسطین به فراموشی سپرده شود اما ما با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام می کنیم که برنامه‌های رژیم اشغالگر قدس، استکبار جهانی و مرتجع منطقه محکوم‌به شکست است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه