اخبار داغ

مسابقه عکاسی با موضوع «راهپیمایی روز جهانی قدس» در کرج برگزار می شود

مسابقه عکاسی با موضوع «راهپیمایی روز جهانی قدس» در کرج برگزار می شود
مسابقه عکس با موضوع راهپیمایی روز جهانی قدس که با هدف بروز جلوه های حضور و اتحاد امت اسلامی از زبان گویای هنر در کرج برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛مسابقه عکس با موضوع راهپیمایی روز جهانی قدس که با هدف بروز جلوه های حضور و اتحاد امت اسلامی از زبان گویای هنر در کرج برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

این مسابقه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و انجمن عکاسی شیدنگاران البرز برگزار میگردد .

,

عکاسان در بخش حرفه ای با استفاده از دوربین و در بخش آماتور با استفاده از موبایل تصاویر جلوه های حضور پرشور مردم در راهپیمایی را به تصویر خواهند کشید.

,

این مسابقه به منظور بروز جلوه های حضور و اتحاد امت اسلامی از زبان گویای هنر برگزار می شود.

,

شرکت کنندگان مجاز هستند فقط در موضوع راهپیمایی روز قدس آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند و با تأسی به این جمله از مقام معظم رهبری که روز قدس روز آرمانها و اهداف مقدس و اسلامی این امت است؛ کلیه علاقه مندان و فعالان هنری با تکیه بر دستاوردهای هنری می توانند حماسه های بزرگ را جاودانه و در عرصه های ملی و بین المللی با قاب دوربین شان  ثبت کنند.

,

در انتها پس از داوری آثار ارسالی به ۱۰ نفر برگزیده در دو بخش حرفه ای و تلفن همراه لوح تقدیر و مبلغ ۳ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد .

,

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۴۳۲۲۰۰۹ خانه عکاسان جوان البرز تماس حاصل نمایند.

,

در ضمن نمایشگاهی در ارتباط با این مسابقه در کرج  برگزار خواهد گردید .

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه