اخبار داغ

کوچک زاده:

ضرورت تغییرات اساسی در کابینه جدید روحانی / آخوندی تنها افتخارش خرید چند هواپیما برای کشور است

ضرورت تغییرات اساسی در کابینه جدید روحانی / آخوندی تنها افتخارش خرید چند هواپیما برای کشور است
مهدی کوچک زاده نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: دولت جدید باید جایگاه کسانی باشد که دلسوز مردم بوده و درصدد جبران خسارت های وارده مدیرانی فعلی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با یزدرسا؛ در خصوص تغییرات احتمالی وزرا در دولت دوازدهم گفت: هرچند ریشه و اصل دولت و رئیس آن به دلیل نگاه به غرب، امید به دشمن و تفکر مدارا بااجنبی دچار مشکلات اساسی است و باید در ابتدا این باور و نگرش دولت تغییر کند اما با صرف نظر از این اصل مهم، دولت باید جایگاه کسانی باشد که دلسوز مردم بوده و درصدد جبران خسارت های وارده مدیرانی فعلی باشند، مدیرانی که با دست درازی به بیت المال لقب ذخایر نظام را گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مهدی کوچک زاده با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم باید از وزرایی تشکیل شود که توان مدیریتی و کار چندین ساعته روزانه را داشته و تنها برای منافع خود و جریانات وابسته دلسوزی نکرده و دلسوز و خیرخواه منافع ملت و کشور باشند ابراز داشت: به نظر من باید تغییرات در وزارت خانه های آموزش و پرورش،نفت،صنایع،اقتصاد،فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسکن و شهرسازی ضروری است.

,

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش به دلیل شکل دهی و جایگاه موثر در فرهنگ جامعه  از حساسیت بالایی برخوردار است و وزیر فعلی باید تغییر کند ضمن اینکه عدم توانایی،کهولت سن و نا کارآمدی وزرای نفت و صنایع و همچنین عدم اعتقاد وزیر مسکن و شهرسازی به طرح مسکن مهر و عدم اقدامات لازم در حوزه مسکن و راه نیز از دلایل ضرورت تغییر در این وزارت خانه هاست هرچند که آخوندی تنها افتخارش خرید چند دستگاه هواپیما برای کشور است.

,

کوچک زاده وزارت خانه های کشاورزی و بهداشت و درمان را در دولت یازدهم به نسبت موفق دانست و گفت: هرچند این وزارت خانه ها نیز تمامی توان خود را به کار نبسته اند اما می توان آن ها را به طور نسبی موفق دانست.

,

نماینده مردم تهران در مجلس نهم در ادامه وجود معظلات فرهنگی در جامعه را ناشی از عملکرد ناموفق وزارت فرهنگ و ارشاد عنوان کرد و با انتقاد از مهجور ماندن اقتصادمقاومتی در کشور گفت: اقتصاد مقاومتی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است که متاسفانه در کشور جدی گرفته نشده و مقصر اصلی در این ماجرا آقای طیب نیا است چرا که  وی در حوزه حرف سخنران خوبی است اما در عمل در این چهارسال اقدامی انجام نداده است.

,

کوچک زاده مردم داری،تلاشگری و مدیریت مجاهدانه و جهادگر را از ویژگی های وزرا در دولت ها برشمرد و تصریح کرد: امروز کشور با این همه مشکلات و گرفتاری هایی که ناشی از دشمنی های دشمنان نظام و کشور است نیازمند وجود مدیرانی است که به جای دلسوزی برای منافع  حزب و جریان خود برای مردم و مشکلات آنان دلسوزی کنند.

,

وی بااشاره به اینکه تلاش های مدیران و مسئولان کشور باید به سمت جلب اعتماد مردم باشد اظهار داشت: مردم بزرگ ایران علی رغم همه مشکلات گسترده و عمیق کشور فداکارانه پای نظام ایستادند بنابراین مدیران کشور به جای اینکه خود را طلبکار مردم بدانند باید خادم آنان باشند و مانند فرماندهان زمان جنگ ابتدا خود رو به جلو کنند و سپس مردم را به سمت جلو حرکت دهند نه آنکه خود بایستند و مردم را به حرکت روبه جلو فرا بخوانند.

,

نماینده سابق مردم تهران در مجلس یادآورشد: مردم مدیرانی که خود را تافته جدابافته بدانند نمی خواهند و قطعا با آن ها همراهی نخواهند کرد هرچند دوباره تاکید می کنم تا زمانی که تفکر دولت و رئیس آن نگاه به بیرون و امید به دشمن باشد به نظر نمی رسدحتی با تغییر وزرا هم ، اتفاق خاصی در کشور را شاهد باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه