اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مسئولین باید برای رضایت مردم تمام تلاش خود را به کار ببرند و مشکلات مردم رابرطرف کنند

مسئولین باید برای رضایت مردم تمام تلاش خود را به کار ببرند و مشکلات مردم رابرطرف کنند
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولین تمام تلاش خود را به کار ببرند تا مشکلی از مشکل ها ی مردم را برطرف کرده و بتوانند خدمتی به این مردم بکنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار زنگ خبر ، مردم روستاهای حیدری  از توابع شهرستان بن میزبان نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بودند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام در بازدید از روستا های حیدری از نزدیک با مشکلات این منطقه آشنا شدند و پای صحبت های مردم این شهرستان نشستند و  از مسئولین خواستند تا حداقل سالی یک بار از نزدیک وضعیت زندگی روستاییان را ببینند و به مشکلات آنان رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در حاشیه دیدارمردمی در شهرستان بن در  گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت : دین رکن اصلی انقلاب است یادمان باشد که امام انقلاب یک فرد خدایی وپرورش یافته در مکتب دین بود و امروز خلاء ای که انقلاب اسلامی را تهدید می کند گرفتن اسلام از این نظام است.

وی در ادامه افزود : برادران و خواهران اگر من و شما انقلاب را داشته داشته باشیم و حکومت در دست ولایت فقیه باشد و جمهوری را هم داشته باشیم اما اسلام را نداشته باشیم هیچ ارزشی ندارد و امروز تمام تلاش دشمن این است که اسلام را از انقلاب ما بگیرد، اسلام را از درون کشور ما بگیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آن چه که لازم است هوشیاری ملت ما است چرا که دشمن با تمام قوا در تمامی شهرها وروستا ها ورود کرده است گفت :تمام ولنگاری و بی بند و باری در دنیا از ماهواره و اینترنت می باشد،چرا که در تمام شهر ها و وجود دارد و وارد خانه ها شده و وقتی که ماهواره وارد خانه ها شد اسلام از آن خانه خارج می شود و دیگر اسلام برایشان بیگانه می شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مراقبت‌های اولیه در فرهنگ‌سازی را یک مسئله فرهنگی بسیار مهم و ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: متأسفانه درحال حاضر مراقبت‌های اولیه در حاکم کردن فرهنگ دینی و اسلامی وجود ندارد و فقط با حرف و شعار می‌خواهیم فرهنگ اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم.

نکونام تصریح کرد: ضمن این که از روی منبرها و از طریق رسانه مسائل فرهنگی باید تبیین و به جامعه عرضه شود که کار بسیار ارزشمند و کارساز است اما حتما در کنار آن باید یک سری قوانین عملیاتی وجود داشته باشد و دستگاه‌ها اختیارت لازم برای اعمال قانون و برخورد با متخلفان به معنای واقعی را داشته باشند.

وی افزود : بعضا شنیده می شود که افرادی میگویند دنیا پیشرفت کرده و ما از دنیا عقب مانده ایم اما در صورتی که این حرف درست نیست بلکه با این ترفند ها می خواهد دین را از جامعه ما بگیرد و ما را از راه اصلی و رسیدن به هدف خودمان که دین اسلام است منحرف کنند.

وی بیان کرد: یادمان نرفته است که امام (ره)فرمود:یک موی کوخ نشین مومن ومتعهد به تمامی کاخ نشینان می ارزد،فکر نکنید ما سعادت ما در سایه آبادانی دنیا رقم میخورد نه اینگونه نیست و راه این نیست.

وی با بیان اینکه مسئولین تمام تلاش خود را به کار ببرند تا مشکلی از مشکل ها ی مردم را برطرف کنند گفت : مسئولین بتوانند خدمتی به این مردم بکنند ما باید برای دنیای باقی و بقای خود تلاش کنیم،چرا که ما ما برای بقا آفریده شده ایم و از تمام دنیا چیزی برایمان باقی نمی ماند بجز  پیوند با خدا  و کارهای که برای خدا و خدمت به خلق خدا  انجام شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام افزود : امروز از نفوذ فیزیکی دشمنان در داخل کشور میترسند درحالی که دشمنی بسیار زیرکانه در حال تزریق فرهنگ بی فرهنگی و بی دینی در روستا می باشد  به سراغ مومنان در روستا ها می روند ، باید با تمام توان وقوا جلوی این دشمنان بایستیم.

وی درباره قدرت نظامی و توان موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت : این بخش بسیار جزئی وکوچک از قدرت نظامی در کشور است و با چند موشک تمام دنیا را لرزاند و همگی بدانید که تمامی این قدرت ها از شهدا و اسلام و خداوند است.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر ,
,
,
,
, خبرنگار زنگ خبر ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه