اخبار داغ

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

یادمان شهدای دانشجو در اندیمشک رونمایی شد + تصویر

یادمان شهدای دانشجو در اندیمشک رونمایی شد + تصویر
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از رونمایی یادمان «شهدای دانشجو» در دانشگاه آزاد اندیمشک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان : جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از رونمایی یادمان «شهدای دانشجو» در دانشگاه آزاد اندیمشک خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اندیمشک جوان,

 سرگرد پاسدار احسان کریمپور در این خصوص به خبرنگار ما گفت: شهدا ما در راه ارزش‌های اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند و این وظیفه ماست که بعنوان میراث دار آن ها  باشیم  و در حفظ این ارزش‌ها تلاش کنیم.

,

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت عظیم دانشگاه ها، گفت: این یادمان در محیط دانشگاه می تواند نقش بسزایی در معرفی شهدا و راه آنها به دانشجویان و نسل های آینده داشته باشد.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: امروز به برکت مجاهدت های شهدا و مردم انقلابی ایران نظام و انقلاب ما در اوج اقتدار قرار دارد و دشمنان ما در موضع ضعف و هراس هستند .

,

رئیس دانشگاه آزاد اندیمشک نیز با اشاره به حمله موشکی سپاه گفت: حرکت انقلابی و نظامی دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های داعشی در دیرالزور سوریه تحسین کرد.

,

دکتر جمشیدی افزود: این شهدا با رشادت و آگاهانه حماسه حسنی رقم زدند.

,

پیش از این ساختمان اداری دانشگاه آزاد اندیمشک به نام شهدای مدافع حرم و همچنین دفتر بسیج دانشجویی به نام دانشجو شهید مدافع حرم شهید احمد حاجیوند الیاسی و دفتر بسیج کارکنان به نام دانشجو شهید امیرعلی هویدی نامگذاریث شده بود.

,

سردار شهید احمد مجدی‌نسب، سردار شهید علی‌محمد قربانی، ستواندوم پاسدار شهید مهدی نظری ، بسیجی شهید حبیب رحیمی‌منش و دانشجوی بسیجی احمد حاجیوند الیاسی ، حجت الاسلام محمد کیهانی شش شهید مدافع حرم شهر یکهزار شهید اندیمشک هستند.

,

۰۱

, ۰۱,

۰۱۰۰

, ۰۱۰۰,

 

,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه