اخبار داغ

در گفتگو با مدیرکل مدیریت بحران خوزستان مطرح شد:

پاسخ مدیرکل مدیریت بحران خوزستان درباره تغییر ساعات کاری ادارات خوزستان در فصل تابستان

پاسخ مدیرکل مدیریت بحران خوزستان درباره تغییر ساعات کاری ادارات خوزستان در فصل تابستان
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در گفتگو با رهیاب درباره سوال متداول شهروندان مبنی بر جا به جایی ساعات کاری توضیحاتی ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛کیامرث حاجی‌زاده در گفتگو با  رهیاب در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر ساعت کاری ادارات در تابستان‌ها ممکن است، اظهار داشت: در ابتدای ماه مبارک رمضان درباره آغاز ساعت کاری ادارات از ساعت 6 و 30 صبح جلسه‌ای برگزار شد اما اکثر ادارات معتقد بودند که بین ساعات 6 و 30 تا 10 صبح مراجعه کننده ندارند و بهترین تصمیم فعالیت ادارات از ساعت 8 تا 12 است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,

وی افزود: براساس پیشنهاد شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق اهواز و خوزستان و تحلیل‌های کارشناسی تصمیم تعطیلی ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی به غیر از کارخانجات و مراکز بهداشتی و درمانی گرفته شد.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: درباره تعداد ساعت کاری ادارات قوانین مصوبی وجود دارد و سازمان بازرسی و دیوان محتسبات نیز در این موضوع ورود می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه معمولا دید و بازدید و تفریح مردم خوزستان در ساعات پایانی شب است، عنوان کرد: معمولا مردم در ساعات ابتدایی صبح خواب هستند و نمی‌توانیم مردم را مجبور کنیم که کارهای خود را در ساعات شب و یا ساعات اولیه صبح انجام بدهند.

,

حاجی زاده گفت: از نظر کارشناسی تغییر ساعات کاری در خوزستان کاری سخت به حساب می‌آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه