اخبار داغ

یادداشت/

لاشخورهای سیاسی

لاشخورهای سیاسی
دانشجوپزی و ضعف سیستم سرمایشی خوابگاه دانشگاه چمران که معرف حضور همه هست!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،دانشجوپزی و ضعف سیستم سرمایشی خوابگاه دانشگاه چمران که معرف حضور همه هست! اخیرا دکتر محمودصادقی نماینده محترم تهران هم از این خوابگاه بازدید کرد. صادقی پس از بازدید خود از خوابگاه دانشگاه چمران، وضعیت این مجموعه را با عبارت کوتاه "فاجعه" توصیف و سپس بدون نام بردن از معاونت دانشجویی و شخص آقای "عَلَم" ، عوامل بوجود آورنده این فاجعه را بدین صورت معرفی نمود:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

۱. شورای عالی انقلاب فرهنگی

,

۲. وزارت علوم

,

۳. مدیریت دانشگاه

,

۴. استیضاح کنندگان فرجی دانا

,

و اما در این باره گفتنی هایی هست:

,

پر واضح است که محمودصادقی برای ماهیگیری از آب گل آلود دانشگاه چمران به همراه خود قلاب نداشت بلکه تور ماهیگیری در جیبش نهاده بود!

,

در بررسی دلایل عدم ساماندهی سیستم سرمایشی یک خوابگاه، اشاره به اسم "وزارت علوم" نه از روی انصاف بلکه احتمالا با معرفی کابینه جدید و تلاش رفقای صادقی برای گنجاندن گزینه #حاشیه_ساز مدنظرشان در دولت دوازدهم مرتبط باشد.

,

اما دم خروس آنجایی از کت صادقی بیرون زد که پس از جلسه چهارساعته با نماینده های تشکل های دانشجویی مختلف و شنیدن حرف ها و دغدغه هایشان، در اظهارنظری کاملا سیاسی، عامل وضع موجود دانشگاه چمران را "استیضاح کنندگان فرجی دانا" دانسته! که البته این بخش از اظهارات وی سوژه طنزنویسان فضای مجازی را فراهم کرد.

,

محمودصادقی در مصاحبه با روزنامه شرق نیز نتوانست عصبانیت و مقاصد واقعی خود از سفر به اهواز را پنهان کند و صراحتا شورای عالی انقلاب فرهنگی را بخاطر "رد کردن" دو گزینه حاشیه ساز برای ریاست دانشگاه چمران سرزش کرد.

,

گویا صادقی قصد دارد همه ناکامی های حزبی و جناحی اش را به واسطه سوءاستفاده از شرایط پیش امده برای دختران مظلوم این خوابگاه جبران کند!

,

برخی گمان می کردند محمودصادقی برای پیگیری منصفانه و یا حداقل ارائه چهره ای فراجناحی از خود به اهواز آمده، اما گویا او هم راه همان هایی را در پیش گرفته که بجای کار و خدمت مشغول سیاسی کاری اند و صدالبته که مسبب اصلی وضع موجود هستند.

,

خیلی سخیف است که از رنج و مشقت صدها دختر مظلومی که با زبان روزه در این گرمای پنجاه درجه مشغول مطالعات علمی و گذراندن امتحانات هستند سوءاستفاده سیاسی کرد! . آقایان بجای بازنگری در معاونت دانشجویی دانشگاه چمران، این فرصت را به تسویه حساب های شخصی و جناحی شان اختصاص داده اند!

,

بهتر بود صادقی "صادقانه" پیگیر مشکلات اساسی دانشجویان می شد و در شرایطی که این مجتمع خوابگاهی نواقص جدی و مهمی دارد، راه سوءاستفاده سیاسی از فضای مقدس دانشگاه را در پیش نمی گرفت.

,

اسماعیل معنوی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه