اخبار داغ

رئیس سازمان صدا و سیما:

اعتبار رسانه ملی هر روز در افکار عمومی بیشتر می‌شود

اعتبار رسانه ملی هر روز در افکار عمومی بیشتر می‌شود
رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم تجلیل برترین‌های مراکز استان‌ها در جشنواره‌‌های بین‌المللی و انتخابات، تلاش‌ها برای کاستن از اعتبار رسانه ملی را بی‌نتیجه خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ مراسم تجلیل از برترین‌های مراکز استان‌ها در جشنواره‌های بین‌المللی و انتخابات برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

در این مراسم با حضور رئیس رسانه ملی، معاون امور استان‌ها و جمعی از مدیران و معاونان سازمان صا و سیما، از برترین‌های مراکز استان‌های صدا و سیما در جشنواره‌های بین‌المللی و انتخابات قدردانی شد.

,

 

,

دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی در این مراسم، با اشاره به حمله سپاه به مقر داعش آن را نشان‌دهنده قدرت ایران دانست و با تأکید بر اینکه این اقدام به جا و به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب قدرت‌نمایی نظام جمهوری اسلامی شده است، گفت: این عملیات نشان از رشد سپاه است و خوشبختانه سپاه با اقتدار موشکی خود این عمل موفقیت‌آمیز را انجام داد و به جهانیان نشان داد قدرت ایران با تمام کشورها متفاوت است.

,

 

,

دکتر عسکری افزود: رسانه ملی پرچم دار مبارزه با استکبار است و از اولین روز شکل‌گیری سازمان صدا و سیما که انقلاب اسلامی اعلام موجودیت کرد تا زمان جنگ تحمیلی و پس از آن در دوره‌های مهم و حساس این نظام، هم‌پای نظام بوده و با مخابره تصویر و صدا، پرچم افتخار اسلام و جمهوری اسلامی را برافراشته است.

,

 

,

وی با اشاره به تلاش شبکه‌های ماهواره‌ای و حضور روزافزون آنان برای رقابت و مبارزه با رسانه ملی اظهار داشت: این شبکه‌ها که مزدور آمریکا و اسرائیل هستند بدون اینکه هزینه نظامی بکنند وارد جنگ نرم شده‌اند و دشمنی اینان با رسانه ملی کاملا مشهود است.

,

 

,

رئیس رسانه ملی با اشاره به اوضاع فاقد کنترل فضای مجازی، یکی از رویکردهای آن را از کار انداختن اعتبار رسانه ملی دانست و گفت: اقبال عمومی و مخاطب‌پذیری رسانه ملی در فضای تلویزیون در سطح ملی 83/1 درصد و در سطح تهران 83/8 درصد است. این رقم در رادیو در سطح ملی 29/5 درصد و در سطح تهران 30/5 درصد است که رقم قابل توجهی است.

,

 

,

وی افزود: در فضای انتخابات رجوع مخاطبان به رسانه ملی 78 درصد بود و این میزان اعتبارپذیری در حالی به چشم می‌آید که می‌بینیم در آن زمان اعتبار بقیه رسانه‌ها و فضای مجازی در مجموع 20 درصد بوده است و این افتخاری برای ما و نظام اسلامی است.

,

 

,

دکتر عسکری با بیان اینکه تمام کسانی که در رسانه ملی کار می‌کنند عناصر ذی‌قیمت این رسانه هستند، یادآور شد: حفظ هویت نظام و حمایت از حریم فرهنگ و دین مهم‌ترین وظیفه رسانه ملی است و ما با تمام قدرت در این راه ایستادگی می‌کنیم.

,

 

,

رئیس رسانه ملی با بیان اهمیت انتخابات و توجه رسانه ها به این رویداد ملی تصریح کرد: بیان واقعی و انعکاس اخبار انتخابات بسیار اهمیت داشت و رسانه ملی این بار هم در این عرصه خوش درخشید. در این میان مراکز استان‌ها که مقام عالی رتبه‌ای در سپهر رسانه ملی دارند موجب افتخار و تشکر شدند.

,

 

,

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که اعتماد مخاطبان به رسانه در مراکز استان‌ها بیشتر بوده است و لازمه حفظ این اعتماد، حضور صمیمی تر و مهربانانه تر با مخاطبان است.

,

 

,

دکتر عسکری با اشاره به پیش رو بودن با روز قدس اظهارداشت: روز قدس یک نماد است. یک روز مهم که حد فاصل حق و باطل را مشخص می کند و آنانی که به نظام علاقه‌مند هستند در این روز حضور پررنگی خواهند داشت.

,

 

,

وی خطاب به مدیران مراکز استانی صدا و سیما گفت: از شما می‌خواهم در برنامه‌های مراکز استان‌ها به این موضوع بپردازید و مانند هر سال که استان‌ها پیشتاز حضور در روز قدس بودند امسال نیز شاهد این حضور خواهیم بود.

,

 

,

در ادامه رئیس رسانه ملی با بیان نحوه اطلاع‌رسانی در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهرامام خمینی (ره) گفت: عده‌ای به نحوه خبررسانی و پوشش خبری واقعه تروریستی اخیر انتقاد کردند اما با توجه به الزامات شورای امنیت ملی و تعهد صدا و سیما به پوشش خبری در مواقع بحران، در این حوزه خوب عمل کردیم و در کل، صدا و سیما توانست این حادثه را به خوبی روایت کند.

,

 

,

رئیس رسانه ملی با اشاره به توانمندی رسانه ملی در ارسال و پوشش خبر تصریح کرد: مردم نیاز به دانستن و آگاهی دارند و رسانه ملی با در اختیار داشتن خبرنگارانی در سراسر کشور این نیاز را برآورده می‌کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه