اخبار داغ

امام جمعه ساوه:

مشت‌های گره کرده مردم در روز قدس، مکمل امنیت کشور است

مشت‌های گره کرده مردم در روز قدس، مکمل امنیت کشور است
امام جمعه ساوه گفت:مشت‌های گره کرده مسلمانان جهان دراین راهپیمایی تکمیل کننده امنیت منطقه است که با محکومیت مجدد اقدامات اخیر تروریست‌ها در منطقه و اعلام حمایت از مواضع مقتدرانه سپاه حاصل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در گفتگو با خبرنگار نارخبر، گفت: راهپیمایی روز قدس موجب خنثی سازی ایران هراسی و آشکارسازی دشمنی اسراییل و خیانت سران سازشکار عربی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر، , نارخبر،, نارخبر،, نارخبر، , نارخبر،, نارخبر،,

وی افزود: آنچه که راهپیمایی قدس  امسال را متمایز می کند خیانت سران سازشکار کشورهای عربی به آرمان آزادی فلسطین است که سطح همکاری آنها با رژیم غاصب صهیونیستی به مرور بیشتر از گذشته آشکار می شود.

,

امام جمعه ساوه بیان کرد: باید مردم فلسطین دلشان گرم باشد که مردم جهان اسلام خیانت نمی کنند و این با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی جهانی روز قدس حاصل می شود و نوعی اعلام انزجار از لکه ننگ آل سعود بخاطر همکاری با اسراییل است.

,

وی ادامه داد: عده ای سعی دارند با هدف فراموشی دشمن اصلی جهان اسلام یعنی اسراییل، ایران هراسی کنند که این راهپیمایی خنثی کننده این توطئه و آشکارسازی اسراییل بعنوان دشمن واقعی است.

,

روز قدس ساوه

, روز قدس ساوه,

حسینی با اشاره به شلیک موشک های میان برد سپاه به سوی تروریست ها در سوریه اظهار کرد: علاوه بر نابودی مراکز اصلی تروریستها در سوریه با ارسال این موشک ها پیام خود را به اسراییل دادیم که می توانیم با موشک های دوربردتر  با دقت، مراکز حساس اسراییل را بزنیم.

,

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در واقع حمله موشکی به توطئه ایران هراسی و هراس انداختن بر قلب اسرائیل است.

,

امام جمعه ساوه ضمن دعوت از همه برای حضور در راهپیمایی قدس گفت: مشت‌های گره کرده مسلمانان جهان دراین راهپیمایی تکمیل کننده امنیت منطقه است که با محکومیت مجدد اقدامات اخیر تروریست‌ها در منطقه و اعلام حمایت از مواضع مقتدرانه سپاه حاصل می شود.

,

وی ادامه داد: در سراسر ایران اسلامی در روز جهانی قدس، شاهد حمل تابوت تروریست‌ها و حامیان عربی، عبری و غربی آنها بر روی دستان مردم با فریادهای مرگ بر آمریکا ،اسرائیل و آل سعود می شویم.

,

حسینی امنیت را خط قرمز هر کشوری دانست و تصریح کرد: هر کسی بخواهد از این خط قرمز ایران اسلامی عبور کند قطعا به فرموده رهبر معظم ‌انقلاب، سیلی و پاسخ محکمی از نظام اسلامی دریافت می کند.

,

وی حمله موشکی سپاه را تحکیم گفتمان مقاومت و اثبات حقانیت برنامه موشکی سپاه برای امنیت و اقتدار کشور دانست.

,

انتهای پیام/

,

,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه