اخبار داغ

سنت حسنه ای که آبرو می خرد؛

پیوند دست یاری مردم به دست نیازمند زندانیان/کمک 320میلیون ریالی نیک اندیشان رودبارجنوب در جشن گلریزان

پیوند دست یاری مردم به دست نیازمند زندانیان/کمک 320میلیون ریالی نیک اندیشان رودبارجنوب در جشن گلریزان
مردم خیر و نوعدوست رودبارجنوب در جشن گلریزان برای رهایی زندانیان جرائم غیر عمد 320 میلیون ریال کمک کردند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، جشن گلریزان فرصت تحکیم فرهنگ ایثار به نیازمندان است، گلریزان ریختن گل امیدواری و حیات توسط دلهای مهربان خیرین به دامن غمزده همنوعان گرفتار است ، کمک در گلریزان کمک به انسانیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

هر ساله همزمان با ماه مبارک رمضان، چشمان منتظر زندانیان غیر عمد به دستان مهربان و بخشنده ی خیرانی دوخته است که با عمل خیر و سخاوتمندانه خود مثل همیشه خریدار آبروی زندانیان رها شده از بند گرفتاریها ی ناخواسته و شادی بخش خانواده های نگرانی هستند که در اوج سختی ها به امید چنین روزی با مشکلات دست و پنجه نرم می کردند.

,

جشن گلریزان سنت حسنه ای است که آبرو می خرد و خوش به حال کسانی که حتی با اندک بضاعتشان گره از کار برادر و خواهر مومن خود میگشایند .

,

شاید برخی از داراها فکر کنند که در برابر جرم حتی غیر عمد دیگران شاید هیچ مسئولیتی نداشته باشند اما اگر کمی به خود بیایند و وجدان نوعدوستی آنها بیدار شود متوجه خواهند شد که میتوانند با کمک هایشان که شاید تکان کوچکی نیز به دارایی های زندگیشان ندهد خانواده نگرانی را که از آسیب های ناشی از تخلف غیر عمد تحت فشار هستند از استرس و اضطراب رها کنند.

,

اسلام یک دین کامل فطری و الهی است و رفع نیاز و مشکلات و گرفتاری انسان‌ها یکی از برنامه‏‌های بنیادی و اساسی اسلام است تا جایی که بر ثروتمندان دستور می‏‌دهد، پس از تأمین نیازهای ضروری و گاه نیمه ‏ضروری، دست از مصرف‏‌گرایی و اسراف بردارند و بخشی از امکانات مالی خود راصرف رسیدگی به نیازمندان کنند.

,

گره‌گشایی از کار مردم از نگاه قرآن نبی مکرم اسلام(ص) فرموده است: <<مردم به منزله عیال خداوند می‌‏باشند، دوست داشتنی‏‌ترینِ خلق پیش خدا کسی است که به مردم نفع برساند یا خانواده‏‌ای را خوشحال کند یا با برادر مسلمانش به‌خاطر برآوردن حاجتش راه برود، این عمل از اعتکاف دو ماه در مسجدالحرام بهتر است.

,

کمک 320میلیون ریالی نیک اندیشان رودبارجنوب در جشن گلریزان

, کمک 320میلیون ریالی نیک اندیشان رودبارجنوب در جشن گلریزان, کمک 320میلیون ریالی نیک اندیشان رودبارجنوب در جشن گلریزان,

جشن گلریزان با حضور خیران و نیک اندیشان در فرمانداری شهرستان رودبار جنوب برپا شد.

,

اسماعیل ساردوئی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبارجنوب در حاشیه جشن گلریزان که در فرمانداری رودبارجنوب تشکیل شده بود گفت: یاری مردم در جشن گلریزان و دستگیری از نیازمندان نمونه ای از رافت و همدلی خیران نیک اندیش است که فرهنگ اسلامی و ایرانی را نمایان می سازد.
این مسئول با تاکید بر اینکه گلریزان در واقع ریختن گل زندگی و امید در چله تابستان گرم و سخت در کنار رنج و سختی و گرفتاری همنوعان است، تصریح کرد: با ریختن گلی از شاخسار زندگی خود باغ بقا و بهار وصل را به خانواده‌های رنج کشیده هدیه می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان سنت زیبا و دیرینه گلریزان و جشن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به همت ستاد دیه در سراسر کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: در این راستا بسیاری از زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده باز می‌گردند.
این مسئول با اشاره به اینکه به زندان افتادن افراد بدلیل بدهکاری به ویژه در جرائم غیر عمد، آثار زیانباری را نه تنها برای مددجویان و خانواده آنان در بر دارد بلکه قربانیان جرم نیز باید این آثار و زیان ها را تحمل نمایند، گفت: لذا باید جهت کاستن از آثار زیانبار احتمالی همت بگماریم.

,
,
,
,

وی همچنین با اشاره به کمک های 320میلیون ریالی مردم خیر رودبارجنوب در این جشن گلریزان،خاطرنشان کرد: انفاق های انجام شده از طرف مردم، در روزهای آینده قطعا ادامه خواهد داشت و بیش از مقدار جمع آوری شده فعلی خواهد شد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه