اخبار داغ

یادداشت؛

موشک ذوالفقار تنها گوشه ای از قدرت نمایی نظامی ایران

موشک ذوالفقار تنها گوشه ای از قدرت نمایی نظامی ایران
موشکهای ذوالفقار ایران نشانی از علی بود که به عدالت اوج گرفت، عدالتی که که امید چشم مظلومان جهان بود، باید قصاص میشدند، ابن مجلم هایی که آب و نان مسلمین را در ماه رمضان، ماه مهمانی خدا بر مومنین تلخ کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ناصرون" وقتی موشک های ذوالفقار اوج گرفتند، همه در ذهنشان ذوالفقار علی را یاد کردند که فقط زمانی بر فرق ابن مجلم فرود آمد، که جز حق نمی خواست، ذره ای برای خود نمی خواست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون",

ابن مجلم هایی که پیشانی آنها از سر بندگی بظاهر با خدا سیاه شده بود و کلام خدا را بیش از هرکسی جز علی بر زبان می راندند، اما در عمل و تقوا یار شیطان بودند.

,

آن مردان سیاه سرشت با شیطان طرح دوستی بستند و با مجالس مخفی شبانه نقشه و طرح فتنه ریختند، نقشه ای که جز ریختن خون بیگناهان و یتیم شدن فرزندان انسانهای مومن همخوانی نداشت و آنجا بود که فکر کردند پیروزند وشادی سر دادند ،که البته در همان لحظه سربازان خمینی نوچه های شیطان را در نطفه خفه کردند.

,

اما فرزندان و هم پیمانان شیطان فعال بودند و می بایست آنها نیز در قعر جهنم قرار می گرفتند ، اینجا بود که می بایست ذوالفقار ایرانی خط و نشان می کشید و ابراز اقتدار می کرد، اینجا بود که عزت هر ایرانی می بایست اثبات می شد، اثبات می شد که خون این عزیزان شهید به هدر نرفته و می بایست بخروشد.

,

سحرگاهان خبر آمد که دژخیمان خواب پریشان دارند، بله ذوالفقار به پرواز در آمد و علی گونه بر فرق دشمن فرود آمد و همه شادیهای آنها را به عزا و یاس و ناامیدی تبدیل کرد.

,

موج شادی پابرهنگان مومن و مظلومان عالم برخواست، صدای فرود این ذوالفقار چنان بلند بود که بلندگوهای شیطان نیز نتوانست از این ظفر بگذرد و بصدا در آمد منتها مثل همیشه با مقاصد شیطانی خود و اهداف پنهانی که در سر داشتند.

,

صدای شادی و سرور ملت از این افتخار از این اقتدار ایران، تمام ترفندها و نقشه هایشان را یکی یکی در هم نوردید و به خاک سیاه نشاند.

,

اینجاست که تازه بیش از پیش به این پیشرفت و عزت ملی خود افتخار می کنیم و ابن مجلم ها می فهمند که اینجا ایران هست با مردمی که در هر لباسی افتخار می افرینند، جوانانش در هر لباس مهندس ،دکتر و معمار یا ارتشی و بسیجی و سپاهی نخواهند گذاشت گزندی به این مملکت برسد و پشت سر رهبر خود امام خامنه ای هستند و منتظر یک اشاره که اگر آن اشاره بچرخد دودمان ظالمان را سیاه خواهند کرد.

,

درودتان باد ای سبز پوشان، ای افتخار آفرینان، سبز پوشان، ای مدافعان حرم، ای مدافعال ولایت و انقلاب ومردم، بدانید که جوانان و ملت ایران زمین به حضور همیشگی شما در صحنه های مجاهدت و ایثار افتخار می کنند و دستانتان را می بوسند به پاس این افتخار و امنیت به شما ایمان دارند.

,

اما یاوه گویان عالم بدانند موشکهای ذوالفقار تنها انگشت کوچک از پنجه های ایرانی هست که ضرب و اثرش را دیدید پس دگر بار با این پنجه ها دست و پنجه نکنید که چاره ای جز مرگ نخواهید داشت .
درود برعزت و شرف ایرانی
اقتدار تو ماندگاریست

,
,
,

شهرام حسین پور

, شهرام حسین پور,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه