اخبار داغ

در پی تجمع مقابل اداره بهزیستی بم مطرح شد؛

هیچ گونه مشکل حمایتی از مرکز کم شنوایان سپهر وجود ندارد/مسئولین سپهر خود قصد تعطیل کردن این مرکز را را دارند

هیچ گونه مشکل حمایتی از مرکز کم شنوایان سپهر وجود ندارد/مسئولین سپهر خود قصد تعطیل کردن این مرکز را را دارند
صبح امروز جمعی از خانواده‌های کودکان و نوجوانان کم شنوا در مقابل اداره بهزیستی شهرستان بم تجمع کردند و علت تجمع خود را خبر تعطیلی این مرکز عنوان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارگ نیوز ؛ صبح امروز جمعی از خانواده‌های کودکان و نوجوانان ناشنوا و کم شنوا در مقابل اداره بهزیستی شهرستان بم تجمع کردند و علت تجمع خود را خبر تعطیلی این مرکز عنوان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارگ نیوز ,

یکی از تجمع کنندگان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مسئولین موسسه خیریه سپهر به ما اعلام کردند موسسه در حال تعطیلی است و علت آن را نیز عدم حمایت بهزیستی از موسسه عنوان کردند.

,

وی افزود: در شرایطی که اکنون فصل کاشت حلزون در گوش فرزندان ما است این خبر از سوی مسئولین موسسه خیریه سپهر به شدت ما را نگران کرده است.

,

علیرضا اشرف زاده رئیس اداره بهزیستی در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به مسائل مطرح شده در این خصوص اظهار داشت: در تاریخ دهم اردیبهشت امسال مسئولین موسسه خیریه سپهر طی ارسال نامه ای به اداره بهزیستی اعلام کردند قصد دارند مرکز کم شنوایان این موسسه را در بم تعطیل کنند.

,

وی افزود: هیچ‌گونه مشکل مالی و حمایتی در این خصوص وجود نداشته و اداره بهزیستی کما فی سابق حمایت های مالی خود را از مددجویان تحت پوشش این موسسه انجام می دهد و تاکنون نیز قطع نکرده است اما در واقع مسئولین سپهر قصد دارند که مرکز کم شنوایان را تعطیل‌ کنند.

,

اشرف زاده تاکید کرد: از حدود دو ماه پیش در حالیکه موعد تمدید قرارداد مرکز کم شنوایان و ناشنوایان با بهزیستی فرا رسیده بود، مسئولین سپهر طی نامه ای ابراز داشتند که بهزیستی جهت تحویل گرفتن ساختمان این مرکز اقدام کند.

, اشرف زاده تاکید کرد: از حدود دو ماه پیش در حالیکه موعد تمدید قرارداد مرکز کم شنوایان و ناشنوایان با بهزیستی فرا رسیده بود، مسئولین سپهر طی نامه ای ابراز داشتند که بهزیستی جهت تحویل گرفتن ساختمان این مرکز اقدام کند.,

این مسئول افزود: در صورتی تعطیلی این مرکز اداره بهزیستی به جهت اینکه مددجویان متضرر نشوند مرکز دیگری را با پرداخت یارانه همانند این مرکز راه اندازی می کند و هم اکنون نیز این فرزندان میتوانند در اداره بهزیستی شهرستان بم بصورت رایگان ادامه درمان خود دهند.

, این مسئول افزود: در صورتی تعطیلی این مرکز اداره بهزیستی به جهت اینکه مددجویان متضرر نشوند مرکز دیگری را با پرداخت یارانه همانند این مرکز راه اندازی می کند و هم اکنون نیز این فرزندان میتوانند در اداره بهزیستی شهرستان بم بصورت رایگان ادامه درمان خود دهند., این مسئول افزود: در صورتی تعطیلی این مرکز اداره بهزیستی به جهت اینکه مددجویان متضرر نشوند مرکز دیگری را با پرداخت یارانه همانند این مرکز راه اندازی می کند و هم اکنون نیز این فرزندان میتوانند در اداره بهزیستی شهرستان بم بصورت رایگان ادامه درمان خود دهند.,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه