اخبار داغ

مدیر اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی:

بیش از 150 نفر در کلاس پرورش قارچ دکمه‌ای شرکت کردند

بیش از 150 نفر در کلاس پرورش قارچ دکمه‌ای شرکت کردند
مدیر اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: کلاس پرورش قارچ دکمه ای با حضور بیش از 150 نفر کارجو از سراسر استان در محل بسیج سازندگی خراسان رضوی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان مکرم در گفتگو با صبح توس؛ با اشاره به اینکه بیش از 150 نفر در کلاس پرورش قارچ دکمه ای شرکت کردند، اظهار کرد: دوره آموزشی پرورش قارچ دکمه ای برای اولین بار به صورت استانی و همزمان برای خواهران و برادران سراسر استان و بر اساس افزایش تقاضای کارجویان طرح های اقتصاد مقاومتی در هفته آخر خرداد ماه و ماه مبارک رمضان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی ادامه داد: پیش از این دوره بازاریابی را برگزار کردیم و در ادامه نیز دوره آموزشی رشته های دیگر خود اشتغالی  و هدف طرح های اقتصاد مقاومتی را هم برگزار خواهیم کرد.

,

 

,

مکرم بیان کرد: حضور پرشور و استقبال ویژه از این کلاس های آموزشی که هدفش تقویت اقتصاد مردمی است به ما پیام می دهد که نیاز برای آموزش بالاست و ظرفیت خود را باید ارتقا دهیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: در دوره های آموزشی بعدی سعی خواهیم کرد از اساتید خبره دانشگاه، اداره کل فنی و حرفه ای همچنین مربیان ترویج سازمان جهاد کشاورزی استفاده کنیم.

,

 

,

مدیر اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی در انتها گفت: علاقه مندان برای آموزش طرح های اقتصاد مقاومتی می توانند به سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی مراجعه کنند و از خدمات رایگان بهره مند شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه