اخبار داغ

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان لرستان:

ثبت سه هزار و ۵۱۳ فقره طلاق در لرستان

ثبت سه هزار و ۵۱۳ فقره طلاق در لرستان
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان لرستان گفت: سال گذشته ۱۷ هزار و ۸۹۱ فقره ازدواج و سه هزار و ۵۱۳ فقره طلاق ثبت شد که متاسفانه ما نسبت به سال قبل کاهش ازدواج و افزایش طلاق داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ داریوش چهری مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان لرستان عصر امروز در نشست رئیس کل دادگستری لرستان و روسای سازمان‌های تابعه قوه قضائیه که در سالن جلسات دادگستری لرستان برگزار شد گفت: در سال گذشته اقدامات موثری در ادارات ثبت اسناد استان صورت گرفته است این سازمان با حذف دفاتر املاک سنتی در ادارات ثبت و حذف دفاتر سر دفتر  دفترخانه های اسناد رسمی دفاتر الکترونیکی را ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,


وی گفت: سال گذشته ۳۶  هزار ۵۳۴ فقره سند مالکیت در استان صادر شد، که به ۶۴ هزار فقره استعلام پاسخ داده شد که از این تعداد استعلام ۲۰ هزار فقره مربوط به دستگاه قضا بوده است.

,
,


چهری با اشاره به وصول مطالبات بانک ها گفت: در راستای حفظ حقوق بیت المال ۴۳۸ میلیارد ریال به بانک ها برگشت داده شد.

,
,


مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان لرستان تصریح کرد: سال گذشته هزار و هشت فقره شرکت تفیض شد، ۱۰۵ فقره شرکت منحل شد،۲۱۲ فقره موسسه غیر تجاری ثبت و برای چهار هزار و ۴۲۷ مورد آگهی تغییرات انجام شد.

,
,


وی افزود: در راستای برخورد با تخلفات انتظامی سردفتران ۹۱ فقره رای در دادگاه انتظامی برای سردفتران صادر شد .

,
,


چهری ضمن ابراز تاسف گفت:سال گذشته ۱۷ هزار و ۸۹۱ فقره ازدواج و سه هزار و ۵۱۳ فقره طلاق ثبت شد که متاسفانه ما نسبت به سال قبل کاهش ازدواج و افزایش طلاق داشتیم.

,
,


مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان لرستان عنوان کرد:۱۹۰ هزار و ۵۹۹  فقره اسناد در دفاتر اسناد مورد بازرسی قرار گرفت،که در این بازرسی ها ۱۵هزار و ۳۸۸ فقره واقع ازدواج و دو هزار و۶۵۱ فقره مربوط به واقع طلاق بوده است.

,
,


وی در ادامه گفت: در بحث قانون تعیین تکلیف نیز از مجموع ۳۵ هزار پرونده ثبت نامی۳۰ هزار تعیین تکلیف و آرا مثبت و منفی صادر شد و ما بقی که پنج هزار هستند امسال رسیدگی میشود.

,
,


انتهای پیام/د

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه