اخبار داغ

رئیس دادگستری شهرستان نی ریز در خصوص روز قدس مطرح کرد؛

روز قدس پشتوانه‌ امنیت کشور ما می باشد

روز قدس پشتوانه‌ امنیت کشور ما می باشد
رئیس دادگستری شهرستان نی ریز در خصوص روز قدس گفت: هر یک نفری که روز قدس به خیابان می‌آید، به سهم خود، به امنیت کشور و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ عقیل رنجبر رئیس دادگستری شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز در خصوص روز قدس گفت: روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز؛,

وی افزود: روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است، روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صهیونیزم است که به وسیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دست متجاوز اشغالگران و قدرتهای استکباری به جان امت اسلامی افتاده است.

,

رنجبر در ادامه بیان کرد: روز قدس یک روز جهانی است، یک پیام جهانی هم دارد و نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمیرود، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولتهای عالم برخوردار باشد.

,


رئیس دادگستری شهرستان نی ریز در خصوص مسئله فلسطین اظهار داشت: روز قدس، خونی است که در رگهای امت اسلامی میدود و علیرغم کسانی که میخواهند مسئله‌ی فلسطین و ملت فلسطین به دست فراموشی سپرده شود، این مسئله را روزبه‌روز زنده‌تر می کند.

,
,


وی ادامه داد: روز قدس پشتوانه‌ی امنیت کشور ما هم هست، هر یک نفری که روز قدس به خیابان می‌آید، به سهم خود، به امنیت کشور و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک می کند.

,
,


رنجبر تصریح کرد: امسال هم روز قدس اهمیت مضاعفی دارد؛ "و مردم شریف با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس به هارت و هورت‌های آمریکا و حماقت های عربستان به عنوان حامیان غده ی سرطانی پاسخی دندان شکن خواهند داد."

,
,

وی افزود: این را همه بدانند، دشمنان، دوستان با اخلاص و دوستانی که گاهی دلشان میلرزد: جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است، آن‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند، ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد. ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.

,


اینک از کلیه مردم ولایت مدار نی ریز جهت حضور در راه پیمایی روز قدس، این یادگار امام راحل (ع) دعوت به عمل می آید.

,
,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه