اخبار داغ

کمک 100 میلیون تومانی خیرین گرمه ای به عتبات عالیات

کمک 100 میلیون تومانی خیرین گرمه ای به عتبات عالیات
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه در همایش تکریم خیرین به افتتاح 110هزار متر مربع از صحن بزرگ حضرت زهرا (س) در نجف اشرف اشاره کرد و گفت: خیرین شهرستان گرمه بیش از 100 میلیون تومان به بازسازی عتبات عالیات کمک نقدی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه سرگرد پاسدار هادی نعیمی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان گرمه در این همایش که شامگاه گذشته بعد از اقامه نماز و ضیافت افطار در محل ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد گفت: خادمی اهل بیت (ع) یک افتخار و ارثی بوده است که از بزرگان و نیاکانمان به ما منتقل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری , گرمه , گرمه , گرمه , سرگرد پاسدار هادی نعیمی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان گرمه در این همایش که شامگاه گذشته بعد از اقامه نماز و ضیافت افطار در محل ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد گفت: خادمی اهل بیت (ع) یک افتخار و ارثی بوده است که از بزرگان و نیاکانمان به ما منتقل شده است.,

وی با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از برکت اهل بیت (ع)، امام حسین (ع) و خاندان مطهرش ایشان است، ادامه داد: دشمن با آگاهی از این موضوع مذهب ، دین و اماکن مقدس اهل بیت (ع) را هدف قرار داده و در طول تاریخ این دشمنی و تخریب قبور ائمه اطهار (ع) بارها تکرار شده است.
 
نعیمی افزود: طرح توسعه حرم مطهر امام علی(ع) که مزین به نام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) است، 220 هزار متر مربع زیربنا دارد و بعد از مسجدالحرام، بزرگترین پروژه عمرانی جهان اسلام به حساب می‌آید، که 110 هزار متر مربع آن افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

,
,
,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمک های کم نظیر خیرین شهرستان گرمه به عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: خوشبختانه خیرین این شهرستان بیش از 100 میلیون تومان به ساخت صحن فاطمه زهرا (س) کمک کرده اند، که این نشان از ارادت قلبی مردم این منطقه به اهل بیت معصومین(ع) است.

,

امام جمعه گرمه نیز در انتهای مراسم با اشاره به آیه « فِی‌بُیُوتٍ‌أَذِنَ‌اللَّهُ‌أَنْ‌تُرْفَعَ‌وَیُذْکَرَفِیهَااسْمُهُ‌...» عنوان کرد: مصداق کامل این آیه که خدای متعال خواسته است رفعت یابد و امر به بزرگداشت و احترام به آنها کرده ، مراد از بیوت، خانه‌های انبیا و رسولان و حکما و ائمه‌ی هدی(علیهمالسلام) می‌باشد، و انفاق در راه خداست که فردای قیامت به فریاد انسان می رسد.

,

حجت الاسلام تاتاری افزود: در واقع همین بیوت انبیاء الهی و ائمه هدی در نجف ، کربلا ، سامرا و کاظمین است که امروزه پناهگاه هزاران دل عاشق و وارسته است که آرزومند لحظه ای حضوردر این بیوت الهی هستند ، تا به برکت و همت والا و وساطت آن بزرگواران ، بتوانند درجات عالی معنوی را طی نموده و متخلق به اخلاق الهی شوند.

,

گفتنی است، در پایان مراسم از 5 خیر که در برپایی موکب اصحاب خراسان شمالی اربعین حسینی سال گذشته نقش مهمی داشتند با اهدای لوح یادبود تقدیر شد./انتهای پیام/بابائی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه