اخبار داغ

یادداشت؛

سپاه پاسداران نشان داد که دوران بزن در رو تمام شده است

سپاه پاسداران نشان داد که دوران بزن در رو تمام شده است
دشمنان ایران اسلامی و ایران مقتدر بدانند که در مقابل هر تهدید و دشمنی آنها عاشورایی عمل می‌کنید و جوابی که به آنها خواهیم داد دندان شکنانه و مایوس کننده می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم رضاخانی در اهروصال نوشت؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال ,

رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعى از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور در16 /۰۲/1394 فرمودند: «ملّت ایران مذاکره‌ی زیر سایه‌ی تهدید را برنمی تابد. چرا تهدید می کنند؟ چرا غلط زیادی می کنند؟ می گوید اگر چنین نشود، چنان نشود، ممکن است ما حمله‌ی نظامی به ایران بکنیم؛ اوّلاً که غلط می کنید؛ ثانیاً من در زمان رئیس‌جمهور قبلی آمریکا - آن‌وقت هم تهدید می کردند - گفتم دوران بزن‌ودررو تمام شده؛ این‌جور نیست که شما بگویید می زنیم و در می رویم؛ نخیر، پاهایتان گیر خواهد افتاد و ما دنبال می کنیم. این‌جور نیست که ملّت ایران رها کند کسی را که بخواهد به ملّت ایران تعرّضی بکند؛ ما دنبال خواهیم کرد».

,

بلی دوران بزن در رو تمام شد، در پی جنایت تروریستی 17 خردادماه 96 تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد، و در تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) که فرمودند دوران بزن در رو تمام شده است ،در مورخه 28 خرداد پاسخ دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران(داعشی ها) از مناطق مرزی کرمانشاه و کردستان پاسخ داده شد و حمله به مقرر های فرماندهی داعشی های کثیف در دیرالزور سوریه انجام شد که آنها بدانند که با ایرانی نمی شود وارد بازی شد و با انجام چند ترقه بازی نمی توانند ملت فهیم ایران اسلامی را از اهداف والای خود به عقب برگرداند،پیام این اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان هشدار می دهد، در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می سازد.

,

دشمنان ایران اسلامی و ایران مقتدر بدانند که در مقابل هر تهدید و دشمنی آنها عاشورایی عمل می‌کنید و جوابی که به آنها خواهیم داد دندان شکنانه و مایوس کننده می باشد، آمریکا و اسرائیل همچنین آل سعود بدانند که شیعیان ایران همیشه آماده نبرد با آنها هستند و نسل های سوم و چهارم انقلاب نیز خود را با حضور مستشاری خود در کشور دوست و همسایه نشان دادند تا پای جان برای حفظ انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پشتیبانی خواهند کرد.

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه