اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان تنگستان تاکید کرد:

حضور پرشور جامعه ورزش شهرستان در راهپیمایی روز قدس

حضور پرشور جامعه ورزش شهرستان در راهپیمایی روز قدس
شکوه رئیس اداره ورزش و جوانان تنگستان گفت: جامعه ورزش و جوانان استان تنگستان امسال باشکوه‌تر و پرشورتر از همیشه در راستای تبعیت از معنویات مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم شکوه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان در گفتگو با تنگستان نما، گفت: امسال بی شک مسلمانان و شیعیان و بخصوص ملت ایران حضور باشکوهی در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت.

قاسم شکوه اظهار داشت: با توجه به دسیسه های دشمنانی چون استکبار جهانی، آل سعود و داعشیان و اسرائیل جنایتکار بر علیه کشور عزیز ایران و مسلمان فلسطینی، بی شک مردم  با حضور گسترده خود نشان خواهند داد که اتحاد و انسجامشان با مسئولین و نظام جمهوری اسلامی ناگسستنی است و تا آخرین نفس از آرمانهای نظام، انقلاب و امام دفاع خواهند کرد.یکی از آرمانهای بزرگ این نظام نیز دفاع از مردم مظلوم فلسطین  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،,
,
,

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان تصریح کرد: بعد از حادثه تروریستی ناجوانمردان داعشی در حرم امام و مجلس مردم و مسئولین نشان دادند که در مقابل دشمنان لحظه عقب نخواهند نشست.

,

, ,

شکوه ادامه داد: راهپیمایی روز قدس هر چه باشکوه تر برگزار خواهد شد تا جهانیان بدانند این نظام و کشور پشتوانه بزرگ مردمی دارد و با رهبری مقام معظم رهبری قدرتمندتر از همیشه در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستادگی خواهد کرد و همیشه حامی و پشتیبان مردم فلسطین خواهند بود.

وی با اشاره به حضور پرشور جامعه ورزش در راهپیمایی روز قدس سال‌های گذشته تاکید کرد: در این راهپیمایی مسئولان ادارات ورزش و جوانان، ورزشکاران، پیشکسوتان، روسا و سایر مسئولان هیئت‌های ورزشی و همچنین علاقه مندان به ورزش در صفوف به هم پیوسته مردم حضور پیدا کرده و انزجار خود را نسبت به اعمال ددمنشانه رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تنگستان افزود: حضور اهالی ورزش در راهپیمایی روز قدس به منزله بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری است تا بار دیگر در جمعه آخر ماه مبارک رمضان به منصه ظهور برسد.

وی تصریح کرد: ورزشکاران ایرانی در میادین ورزشی از رویارویی با نمایندگان رژیم غاصب اسرائیل خودداری کرده‌اند تا در عمل نیز انزجار خود را از این رژیم جعلی نشان بدهند.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه