اخبار داغ

برگزاری محفل نورانی انس با قرآن در روستای باغک تنگستان + تصاویر

برگزاری محفل نورانی انس با قرآن در روستای باغک تنگستان + تصاویر
محفل نورانی انس با قرآن با حضور دانش آموزان، با همکاری آموزش و پرورش تنگستان، دهیاری و شورای اسلامی روستای باغک جنوبی در مسجد امام جعفر صادق (ع) این روستا با حضور تعدادی از مسوولان شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، این آیین در راستای گرامی داشت شب های قدروشهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) با هدف جذب دانش آموزان به کتاب وحی و آموزه های اخلاقی آن امام همام برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،,

مدیر آموزش و پرورش تنگستان ضمن تقدیر از حضور پنج دانش آموز که قاری مطرح شهرستان در سطح استان بودند تصریح کرد: آموزه های قرآنی نجات بخش کودکان، نوجوانان، جوانان و همه انسان ها از ورطه تعلقات دنیوی و گناهان است و ضروری ست اولیا فرزندان خود را در محافل و کلاس های آموزش قرآن، شرکت داده و آینده بهتری را برای آنان رقم بزنند.

,

حسین پولادیان با برشمردن موفقیت های دانش آموزان در مسابقات برگزار شده در حوزه پرورشی و تقدیر از حضور پنج قاری مطرح شهرستان در سطح استان و دو قاری مطرح روستای باغک گفت: برگزاری این محافل، مسیر روشنی پیش روی فرزندان ما قرارمی دهد تا بتوانند با توسل به پروردگار، از هجمه های بیگانگان در امان مانند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه