اخبار داغ

فرماندار تنگستان:

کلاس های اوقات فراغت جوانان به نحو مطلوب سیاست گذاری شود

کلاس های اوقات فراغت جوانان به نحو مطلوب سیاست گذاری شود
دهدشتی فرماندار تنگستان ضمن حمایت از برنامه ها و طرح های آموزش و پرورش در غنی سازی کلاس های اوقات فراغت، گفت: ضروری است هدایت کلاس های اوقات فراغت، به نحو مطلوب سیاست گذاری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، عادل دهدشتی فرماندار تنگستان ضمن حمایت از برنامه ها و طرح های آموزش و پرورش در غنی سازی کلاس های اوقات فراغت، گفت: ضروری است هدایت کلاس های اوقات فراغت، به نحو مطلوب سیاست گذاری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،,

فرماندار تنگستان تصریح کرد: موازی کاری دستگاه های مختلف در حوزه های ورزشی، فرهنگی، علمی و اقدام به برگزاری کلاس های مختلف که در آن تخصص ویژه ای ندارند مطلوب نیست؛ ضروری ست دستگاه ها در اینخصوص با توجه به تخصص  نیروهای خود به برگزاری کلاس های اوقات فراغت، اقدام کنند.

,

رئیس شورای آموزش و پرورش ابراز داشت: با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه و کنکور سراسری، ضروری ست دستگاه ها و ادارات مختلف از جمله: شبکه بهداشت، منطقه انتظامی، شهرداری، اداره برق، اداره آبفای شهری و... برای برگزاری بهتر این آزمون ها نهایت همکاری را با آموزش و پرورش داشته باشند.

,

, ,

دهدشتی خاطر نشان کرد: از آن جا که بیشتر روستاهای شهرستان تنگستان، دارای زیرساخت های لازم نیستند؛ ضروری ست کلاس هایی مناسب با امکانات آن جا برگزار شود.

,

وی اضافه کرد: باتوجه به موفقیت تعداد زیادی از دانش آموزان در مسابقات مربوط به حوزه پرورشی،تلاش مجموعه آموزش و پرورش به ویژه مدیر و معاون پرورشی ایشان، اسفندیار زنده بودی، قابل تقدیر است امیدواریم این روند نیکو موفقیت های بیشتری را در پیش داشته باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه