اخبار داغ

حرکت محیط زیستی قابل تقدیر یکی از اهالی بنه گز تنگستان + عکس

حرکت محیط زیستی قابل تقدیر یکی از اهالی بنه گز تنگستان + عکس
آفتاب هر لحظه شدیدتر و گرمتر بر پهنای تپه ماهورها می تابد و تحمل تشنگی را از هر جنبنده ای می گیرد و گرما سرابی را در نقطه نقطه نشانه گذاری می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، یکی از دوستداران محیط زیست در بنه گز تنگستان در اقدامی انسانی سراب پرندگان و موجودات ساکن تپه ماهور ها را به واقعیت تبدیل کرده است و با حفر چاله با پهنای مناسب محلی را برای رفع تشنگی ساکنان ماهور ایجاد نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،,

, ,

او هر چند روز یکبار ضمن پر کردن این چاله از آب، وظیفه حراست از جان آنان را نیز انجام می دهد، امروز خیلی ها می دانند که نزدیک شدن به آن محل برخورد جدی این مرد بنه گزی را به همراه خواهد داشت.

,

زایر حاجی عالی پور از قصد خود برای ایجاد چند محل دیگر در نقاط نزدیک و البته قابل حمایت برای پرندگان و سایر موجودات در آن محل می گوید، زایر حاجی که با شور و حرارتی خاص صحبت می کند از عزم جدی خود برای جلوگیری از مهاجرت پرندگان آن نواحی می گوید و معتقد است با این کار پرندگان و حیوانات دیگری نیز به این منطقه کوچ خواهند کرد.

,

زایر حاجی بر این باور است که پرندگان و حیوانات مختلفی حتی از دورترین نقاط ماهور نیز برای رفع تشنگی خود را به کنار آب می رسانند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه