اخبار داغ

شنا ورزش مورد علاقه مردمان جنوب/هجوم جوانان به تنها استخر پارسیان برای فرار از گرما

شنا ورزش مورد علاقه مردمان جنوب/هجوم جوانان به تنها استخر پارسیان برای فرار از گرما
با فرارسیدن فصل تابستان،شنا تنها ورزشی است که مردمان جنوب برای فرار از گرما به آن روی می آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛ورزش شنا به عنوان یکی از ورزش های سفارش شده در دین اسلام همواره از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار است و با فرا رسیدن فصل گرم تابستان شور و حرارت علاقمندان به این ورزش نیز بیشتر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر, ورزش شنا به عنوان یکی از ورزش های سفارش شده در دین اسلام همواره از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار است و با فرا رسیدن فصل گرم تابستان شور و حرارت علاقمندان به این ورزش نیز بیشتر می شود.,

گسترش استخرهای سرپوشیده شنا علاوه بر فصل تابستان در فصول سرد نیز با استقبال علاقمندان در هر سن مواجه است، اما به دلیل تجمع افراد در محیطی محدود از آب، استخرهای شنا به محل برای انتقال بیماری‌های عفونی و پوستی تبدیل می‌شوند، بنابراین آب استخرها باید از نظر پارامترهای شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی همواره مورد توجه دستگاه‌های نظارتی باشد.

,

براین اساس شنا ریشه در ذات مردمان جنوب دارد و یکی از بهترین ورزش ها برای مردم جنوب است تا از گرمای طاقت فرسا رهایی یابند.

,

عقیل خواجه رئیس هیئت شنا و مسئول تنها استخر پارسیان با بیان اینکه دوره های آموزشی شنا به صورت عمومی وخصوصی ویژه آقایان وبانوان دررده های سنی نونهالان،نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود، گفت: 150 شناگر به صورت حرفه ای در پارسیان فعالیت دارند که امیدواریم با آموزش های مناسب ومربیان مجرب،بتوانیم در مسابقات استانی افتخاراتی را برای شهرستان رقم بزنیم.

,

رئیس هیئت شنای شهرستان پارسیان با اشاره به اهمیت مسائل بهداشتی در استخر پارسیان افزود:مسئولین وکارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به صورت منظم وسرزده از استخر بازدید کرده وکلر آب را می سنجند.

,

وی وجود این استخر را در پرورش استعدادهای ورزشی شهرستان پارسیان در رشته های شنا، شیرجه و ورزش‌های آبی موثر دانست و بیان کرد:استخر پارسیان ملزم به استفاده از ناجیان غریق دارای مدرک معتبر در همه سانس‌ها و متناسب به تعداد مراجعین هستند.

, وی وجود این استخر را در پرورش استعدادهای ورزشی شهرستان پارسیان در رشته های شنا، شیرجه و ورزش‌های آبی موثر دانست و بیان کرد:ا]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه