اخبار داغ

گزارش تصویری

افتتاح طرح بومی محلی و گردشگری پارک قلمستان در شهر فارسان

افتتاح طرح بومی محلی و گردشگری پارک قلمستان در شهر فارسان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان از افتتاح طرح بومی محلی و گردشگری پارک قلمستان در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیرغار، با حضور جمعی از مسئولین شهرستان فارسان، طرح بومی محلی در پارک قلمستان شهر فارسان افتتاح شد.

موسی انصاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار در مورد طرح بومی محلی پارک قلمستان گفت: این طرح در فصل تابستان در محل پارک قلسمتان شهر فارسان برگزار و آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز است.

وی تصریح کرد: در راستای مقابله با تهدیدات نرم و تهاجم فرهنگی و سالم سازی پارکها و همچنین استفاده همه اقشار از مناطق گردشگری و بوجود آمدن فضایی معنوی در تفریح گاه ها با رویکردهای بومی محلی در شهرستان، همانند سال های قبل طرح بومی محلی و گردشگری توسط سپاه ناحیه شهرستان افتتاح شده و به حول و قوه الهی با قوت کار خود را ادامه خواهد داد.

وی از مباحث مطرحی در این طرح برپایی نماز جماعت ظهروعصر و مغرب و عشاء، پاسخگوئی به شبهات دینی،مشاوره های ازدواج و سبک زندگی با حضور کارشناسان این امر، برپایی مسابقات بومی و محلی، برپایی ایستگاه سلامت،برپایی ایستگاه های صلواتی متناسب با مناسبت ها نام برد.

وی تصریح کرد: در این طرح برنامه ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی، پخش برنامه های رادیو پارک و برپایی نمایشگاه های فرهنگی بویژه با موضوع حجاب و دیگر برنامه های متنوع سرگرم کننده، اجرا می شود.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیرغار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه