اخبار داغ

به مناسبت روز قدس؛

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز قدس

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی  به مناسبت روز قدس
سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای از از عموم هموطنان به ویژه اساتید و دانشگاهیان استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اساتیدخبر/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اساتیدخبر,

 سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای از از عموم هموطنان به ویژه اساتید و دانشگاهیان استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

,

بسمه تعالی

,

مسلمانان سالیان مدیدی است که از جراحت عمیق انشقاق برخی سرزمین هایشان از پیکره جغرافیایی و استراتژیک جهان اسلام در رنج و عذاب  بسر می برند. با اتکا به قدرت الهی با بروز و ظهور پدیده قرن یعنی انقلاب اسلامی و ابتکار ماندگار بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) دراعلان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز حماسی قدس، یک جنبش بی نظیری از بیداری و خیزش امت اسلامی در بازپس گیری سرزمین های اشغالی و مبارزه پیگیر علیه غاصبان صهیونیستی با محوریت جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان و در بین ملتهای آزدیخواه صورت گرفت. اگرچه استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت پیشه هر از چند گاهی با دسیسه سازی های شیطانی خود سعی در فراموشی  این مساله مهم در افکار عمومی منطقه و عرصه بین الملل از طریق حساسیت زادیی تدریجی داشته و دارد ولکن روز قدس و اهتمام جدی امت اسلام در خلق  حماسه عظیم و سراسری راهپیمایی این روز، همچنان این مساله را به عنوان مهمترین مسئله جهان اسلام در سرلوحه معضلات خود حفظ نموده و موجب انزوا و رسوایی  بیش از پیش صهیونیسم غاصب  گشته است.

,

روز قدس امسال درحالی برگزار می شود که دنیای اسلام در گیر مسائل مهم و سرنوشت سازی است که توجه به آنها در بصیرت روزافزون امت اسلام موثر خواهد بود. مسائلی که صهیونیسم بین الملل را هر چه بیشتر در تنگنا نگهداشته و سدّی مهم در دستیابی به اهداف شومشان ایجاد کرده است که ازجمله به جنگ پیشدستدانه  اسکتکبار جهانی در سوریه و عراق که با تزریق تروریسم سازمان یافته و آموزش دیده علیه حاکمیت ملی این کشورها به راه انداخته  میتوان اشاره نمود تا شاید که بتواند از اهمیت و او لویت مساله فلسطین بکاهد لکن  نه تنها فلسطین و مقاومت اولویت خود را از دست نداده بلکه این طرح شوم هم با جانفشانی رزمندگان عرصه مقاومت  و آزادی حلب و پیروزیهای جبهه مقاومت در عراق ، استکبار و ایادی خبیث آنان را در منطقه  به عزا نشانده است. موضوع دیگر اینکه تشکیل جبهه عربی عبری هم امروز با انشقاق در بین کشوهای عربی ناکام و ابتر مانده  و تنها این فلسطین است که قلب تپنده جهان اسلام میباشد و از طرفی ضعف مفرط  و اشتباهات استراتژی و سیاسی تازه کاران آمریکایی ،هژمونی رژیم غاصب و نامشروع صهیونیسم جهانی را در هم شکسته است .

,

اما  امروز در جهان اسلام اقتدار مثال زدنی رهبری مقتدر ایران اسلامی برای زمین گیر ساختن تروریسم در خارج از خاک پاک ایران بویژه با سیلی موشکهای میان برد سپاهیان دلاور عرصه را بر صهیونیسم بین الملل بیش از پیش تنگتر نموده است. روز قدس امسال درحالی برگزار می شود که جنبش های مقاوت اسلامی فلسطین و لبنان  هر چه بیشتر از هدایت های داهیانه ولی امر مسلمین جهان متاثرشده و با کنار گذاشتن اختلافات سیاسی، منسجم تر از همیشه عزم خود برای زیر پا گذاشتن استکبار و در راس آن اسرائیل جنایتکار جزم کرده اند. مواضع رهبرمعظم انقلاب در دیدار جهادی ترین گروهای فلسطین نشان از رویکرد فرا مذهبی و فرادینی مبارزه با رژیم صهیونیستی به عنوان اصلی‌ترین اولویت جامعه اسلامی دارد.

,

امروز ایران اسلامی به عنوان محوراصلی مقاومت و امید ملت های آزاده میطلبد که در عرصه مقاومت فعالتر از پیش باشد تا همچنان نقطه امید فلسطین باقی بماند هر چند عده ایی کوته فکر در داخل کشور سعی درباز داشتن جمهوری اسلامی  از پرداختن به مساله اصلی جهان اسلام هستند که البته این بار نیز این  توطئه با حضورپر شور و انقلابی ملت شهید پرور ایران اسلامی درهم خواهد شکست .

,

 ما اساتید بسیجی دانشگاههای استان آذربایجانشرقی ضمن اعلام بیعت دوباره با آرمان جبهه مقاومت و فلسطین همه با هم یکپارچه و متحد دوشادوش ملت غیور ایران، با شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس حمایت همه جانبه خود را از گروه های مقاومت فلسطین و لبنان اعلام میداریم و با اتکا به فضل الهی و با بهره گیری از فرهنگ جهاد و شهادت در پشتیبانی از جبهه مقاومت لحضه ایی درنگ نخواهیم کرد و دراین مسیر از هیچ تلاشی با جان و مال خود در جهت حمایت از مقاومت و آرمان فلسطین دریغ نکرده و همچنان شهادت در رسیدن به هدف را  فیضی عظما تلقی میکنیم.  

,

سازمان بسیج اساتید دانشگاههای استان آذربایجانشرقی

,

 

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه