اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل خبرداد:

برگزاری راهپیمایی روز قدس در 4 نقطه اردل

برگزاری راهپیمایی روز قدس در 4 نقطه اردل
حسین بابادی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر جهان اسلام در ساعت 11:30 صبح روز جمعه دوم تیر ماه در چهار شهر شهرستان اردل خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بابادی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه گفت: روز قدس، روز همبستگی ملت ها است و نماد وحدت مسلمانان به حساب می آید.

بابادی افزود: درایت امام خمینی (ره) باعث شد روز جهانی قدس به عنوان عامل وحدت به جهانیان معرفی شده است، بحث ظهور و بروز تکفیری ها دسیسه آمریکا و صهیونیسم است که می خواهند توجه افکار عمومی جهان را از موضوع فلسطین منحرف کرده و جنایت هایشان را ادامه دهند.   

وی خاطر نشان کرد: مراسم روز جهانی قدس در شهر  اردل از ساعت 11:30 شروع می شود و مسیر حرکت راهپیمایان از ابتدای بلوار شهداء به میعاد گاه نماز جمعه شهر اردل(مسجد حضرت ابالفضل ع) می باشد.

بابادی تصریح کرد: در شهر کاج مسیر حرکت راهپیمایان  مسجد امام حسین (ع) به گلزار شهدا و در شهر سرخون مسیر حرکت از آموزش و پرورش منطقه میانکوه به گلزار شهدا ، در شهر دشتک مسیر حرکت راهپیمایان حوزه مقاومت بسیج شهید حبیبی دشتک به مسجد امام حسین (ع) است.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در روستاهای آلیکوه، سرچاه، دوازده امام، شلیل و دهکنه هلوسعد  ساعت 9 صبح نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, هفت چشمه, .,
,
, .   ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه