اخبار داغ

طی بیانیه ای صورت گرفت؛

دعوت بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان از مردم ولایتمدار کرمان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دعوت بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان از مردم ولایتمدار کرمان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
بی شک روز جهانی قدس امسال به حول و قوه الهی پس از سیلی محکم دلیر مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اسلامی به چهره جیره خواران داعش و تکفیری ها در دیر الزور سوریه با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ناب نیوز؛ به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان ضمن گرامیداشت این روز با انتشار بیانیه ای از تمامی مسئولین ،جامعه روحانیت و آحاد ملت همیشه در صحنه استان کرمان به منظور حضور در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه ای به شرح ذیل می باشد:

روز قدس، این یادگار ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی، مجال دیگری برای اعلام برائت و انزجار از متجاوزان وابسته به استکباری است که سالیان سال حقوق مظلومین فلسطین را پایمال کرده اند. در این روز امت اسلامی ایستادگی و وحدت خود را در دفاع از حق وعدالت و مبارزه با ظلم واستکبار به رخ جهانیان می کشند.

حمایت از ملت فلسطین و گروه ‏های مبارز فلسطینی در جهت همبستگی و ایستادگی یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس و افشای هویت و نیات نامشروع این رژیم و بهره‌برداری صهیونیست‌ها از جریانات تکفیری – تروریستی به منظور برهم زدن امنیت کشورهای اسلامی و عربی، از جمله موارد مهمی است که در روز قدس سال جاری باید مورد توجه قرار گیرد.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای فرمودند:"روز قدس پشتوانه‌ى امنیت کشور ما هم هست. این را همه‌ى آحاد مردم عزیز ما بدانند؛ هر یک نفرى که روز قدس توى خیابان مى‌آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهاى انقلابش کمک میکند. روز قدس روز بزرگى است".

بی شک روز جهانی قدس امسال به حول و قوه الهی پس از سیلی محکم دلیر مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اسلامی به چهره جیره خواران داعش و تکفیری ها در دیر الزور سوریه با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد و  مردم ولایت مدار استان کرمان نیز همزمان با سراسر جهان اسلام  با حضور خود خشم انقلابی و مقدس خود را نسبت به سردمداران جبهه کفر و نفاق به نمایش خواهند گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان

, بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان,

تیرماه 96

, تیرماه 96,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه