اخبار داغ

چند تن از مسئولین استان کرمان عنوان کردند ؛

شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر وحدت ملت و تقویت جبهه مقاومت خواهد بود/روز قدس بارقه امیدی برای مردم فلسطین است/حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یک عبادت محسوب می شود

شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر وحدت ملت و تقویت جبهه مقاومت خواهد بود/روز قدس بارقه امیدی برای مردم فلسطین است/حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یک عبادت محسوب می شود
چند تن از مسئولین استان کرمان با توجه به فرا رسیدن روز جهانی قدس شریف ضمن اعلام برائت از رژیم غاصب صهیونیستی و دعوت از مردم همیشه در صحنه استان کرمان نظرات خود را در رابطه با این روز بیان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ جمعه‌ی آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام امت و جمهوری اسلامی از سال‌ها پیش شناخته شده است ؛ این روز بهانه‌ و فرصتی برای حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ,

روز قدس از زوایای گوناگونی دارای اهمیت است؛ از جمله این که نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل است و همچنین این روز به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی می باشد ؛ لذا برای پیگیری اهمیت این روز با چند تن از مسئولین استان کرمان به گفتگو نشسته ایم:

,

 

,

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان:قدس آرمان میثاق و اشتراک همه مسلمانان جهان است

,  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان:قدس آرمان میثاق و اشتراک همه مسلمانان جهان است,  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان:قدس آرمان میثاق و اشتراک همه مسلمانان جهان است,

 

,

محمدرضا حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با اهمیت روز قدس اظهار داشت : قدس آرمان میثاق و اشتراک همه مسلمانان جهان است و بزرگداشت روز قدس و فلسطین در واقع مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم بود.

,

وی گفت : بزرگترین ویژگی مسلمانان مبارزه با ظلم ، فساد و دفاع از مظلومان است و بر این اساس یکی از مهمترین ویژگی های حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی دفاع از مردم مظلوم فلسطین و روز قدس است .

,

حسنی سعدی در پایان افزود : فلسطین و قدس می تواند بیش از 1.5 میلیارد مسلمان را به هم پیوند و آشتی دهد و یک ید واحدی از مسلمانان را کنار هم بچیند .

,

 

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر وحدت ملت و تقویت جبهه مقاومت خواهد بود

, رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر وحدت ملت و تقویت جبهه مقاومت خواهد بود, رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر وحدت ملت و تقویت جبهه مقاومت خواهد بود,

 

,

مهدی صدفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در رابطه با روز قدس اظهار داشت : جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از طرف بنیان گذار انقلاب اسلامی نام گذاری شد که یکی از بزرگترین و مهم ترین یادگاران امام همام می باشد.

,

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام است، عنوان کرد: این سخن امام دارای بار ارزشی و معانی بسیاری است ، چرا که اگر بخواهیم به بعد اعتقادی آن نگاهی داشته باشیم پیامبراعظم (ص) نیز در این زمینه می فرمایند " اگر مسلمانی فریاد دادخواهی مسلمانی را بشنود و به فریادش نرسد مسلمان نیست " نگاه ما نیز به این مسئله مبارزه با اسرائیل و دنیای استکبار یک نگاه اعتقادی و تکلیف محوری است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد : شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانگر وحدت ملت ایران و تقویت جبهه مقاومت خواهد بود.

,

صدفی با بیان اینکه کلیه اقشار مختلف جامعه آمادگی خود را برای برپایی هر چه باشکوهتر این مراسم اعلام نموده اند، عنوان کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه تر از سال های قبل فراهم شده است.

,

وی تصریح کرد: از یک طرف فرمایشات مقام معظم رهبری و از طرف دیگر حوادثی که رخ می دهد غیرت مردم را دوچندان می کند، به همین خاطر پیش بینی می کنیم که تعداد جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی امسال ۲۰ درصد بیشتر از سال گذشته باشد.

,

صدفی مسیر راهپیمایی را از چهارراه توحید به طرف مصلی بزرگ امام علی (ع) اعلام کرد و بیان داشت: این مراسم روز جمعه دوم تیرماه از ساعت ۱۰ صبح به همراه برنامه های ویژه و سخنرانی برگزار خواهد شد.

,

 

,

فرماندار کرمان:روز قدس بارقه امیدی برای مردم فلسطین است

, فرماندار کرمان:روز قدس بارقه امیدی برای مردم فلسطین است, فرماندار کرمان:روز قدس بارقه امیدی برای مردم فلسطین است,

 

,

محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با اهمیت روز قدس اظهار داشت : روز قدس یادگار امام راحل است که باعث وحدت بین امت اسلامی و زنده نگه داشتن حق مسلم مردم فلسطین است.

,

وی افزود : مردم فلسطین سال هاست که در رنج ، فلاکت و بدبختی زندگی و گذران می کنند و این روز می تواند بارقه امیدی برای ان ها باشد و کمک کند که هر چه سریع تر قدس به دست صاحبان اصلی خود یعنی مردم مظلوم فلسطین برگردد .

,

فرماندار کرمان خاطر نشان کرد : در این روز این ندا را به گوش همه جهانیان خصوصا کشورهای مسلمان و در همه بلاد مختلف اسلامی رسانده می شود تا ندای این مظلومان را بشنوند زیرا این خواسته نبی مکرم اسلام است که هر گاه ندای مظلومی را هر مسلمانی شنید باید به فریاد رسی برخیزد و به او کمک برساند.

,

توحیدی عنوان کرد : مردم ایران پس از انقلاب اسلامی در همه سال ها در روز جهانی قدس به صحنه آمده اند و حرکت خوبی را در این خصوص نشان دادند و مطمئنا امسال هم با شکوه هر چه بیشتر و با حضور گسترده تر مردم شاهد روز جهانی انزجار از اسرائیل غاصب و همراهی با مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود.

,

 

,

امام جمعه موقت کرمان: فلسطین به عنوان مسئله محوری جهان اسلام نباید از ذهن ها پاک شود

, امام جمعه موقت کرمان: فلسطین به عنوان مسئله محوری جهان اسلام نباید از ذهن ها پاک شود, امام جمعه موقت کرمان: فلسطین به عنوان مسئله محوری جهان اسلام نباید از ذهن ها پاک شود,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین مهدی عرب پورامام جمعه موقت استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما ؛ پیرامون اهمیت روزجهانی قدس وعلت نام گذاری این روز توسط امام خمینی  اظهار کرد: حضرت امام  خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به چند جهت به عنوان روز جهانی قدس نام گذاری کردند اول اینکه دفاع از مظلوم جزء فرهنگ دینی کشور ما محسوب می شود همچنین حمایت از مظلوم جزء وظایف ملی و فرهنگی ما است .

,

 
امام جمعه موقت استان کرمان عنوان کرد:  حضرت علی علیه السلام بعد ازضربتی که از ابن ملجم خوردند تاکید کردند " وَ کونا لِلظّالِمِ خَصْما وَ لِلْمَظْلومِ عَوْنا " دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید  و اینچنین فرمایشاتی نیزاز پیامبر اکرم و ائمه معصومین وجود دارد که ما یارو یاور مظلومین باشیم واز حقوق آن ها غافل نباشیم.

,
,

 
وی تصریح کرد: ازآنجایی که خانه و کاشانه مردم فلسطین توسط دولت جعلی اسرائیل غصب  شده ومورد ظلم واقع شده اند در همین راستا وظیفه مسلمانان این است که ازاین مظلومین حمایت کنند و نام گذاری روز قدس توسط حضرت امام  به همین علت بوده است و حضور مردم در روز راهپیمایی قدس به عنوان تکلیف شرعی درراستای مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم می باشد.

,
,

 
عرب پور اظهار داشت: مسئله فلسطین در روز قدس به عنوان یکی از مسائل محوری جهان اسلام نباید از ذهن ها پاک شود ما امروز شاهد این هستیم کشورهایی که اسرائیل را ایجاد کرده اند و حمایت مالی و تسلیحاتی ازاین رژیم می کنند به دنبال این هستند که فلسطین را از مسئله اصلی جهان بودن خارج کنند.

,
,

 
وی بیان کرد: امروزه شاهد این هستیم که اتهاماتی از طرف رژیم اشغالگر قدس به برخی از کشورها وارد می شود و کشورهای اسلامی را در مقابل هم قرار می دهند تا اینکه مسئله فلسطین فراموش شود و رژیم اشغالگر قدس آسوده به حضور و اشغالگری خود ادامه دهد در حالی که تعین روز جهانی قدس می تواند فلسطین را دراذهان وافکار مسلمین زنده نگه دارد وهمچنان در سراسر جهان مسئله فلسطین دغدغه اصلی باشد.

,
,

 

,

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یک عبادت محسوب می شود
امام جمعه موقت استان کرمان در رابطه با اهمیت روز جهانی قدس عنوان کرد: وقتی که مسلمانان جهان به یاری مردم فلسطین آمدند هم در شعاروهم درعمل طبیعی است که رژیم جعلی اسرائیل احساس ترس و خواهد کرد و نسبت به جهان اسلام  نمی تواند آزادانه هر تصمیم واقدامی را انجام دهد.

, حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یک عبادت محسوب می شود, حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یک عبادت محسوب می شود,
,

 
حجت الاسلام و المسلمین عرب پور در پایان خاطر نشان کرد: مشت گره کرده مردم در روزجهانی قدس قطعا پشت دشمن را می لرزاند و نقشه ها و طرح هایی که دارد نقش برآب می شوند وبا رعب و وحشتی که از جهان اسلام خواهد داشت درتصمیم گیری هایش مردد می شود و حامیان آن نیز ضعیف خواهند شد و انتظار داریم که مردم مسلمان سراسر دنیا به خصوص ملت انقلابی وغیورایران مثل همیشه این مراسم را با شکوه وعظمت برپا کنند و بدانند که به عنوان یک عبادت در خدمت اسلام و مسلمین خواهند بود.

,
,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه