اخبار داغ

فرمانده سپاه ملکان:

روز جهانی قدس روز وحدت و یکپارچگی مسلمانان کشورهای اسلامی است

روز جهانی قدس روز وحدت و یکپارچگی مسلمانان کشورهای اسلامی است
فرمانده سپاه ملکان گفت : روز جهانی قدس روز وحدت و یکپارچگی مسلمانان کشورهای اسلامی است و امت آزادیخواه ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی این روز باردیگر نیز با حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین مشت محکمی را بر دهان یاوه گویان و زروگویان خواهند زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار ملکان، سرهنگ پاسدار صالح رحمتی در مراسم ضیافت افطاری فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بر ضرورت شناخت فرصت ها و تهدیدات در عرصه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی در بین مردم جامعه، باید بسترهای لازم جهت فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم در این حوزه با قوت بیشتری صورت پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار ملکان,

وی افزود : دشمنان نظام و انقلاب با حضور در این فضا با ایجاد جنگ روانی به دنبال از بین بردن روحیه مقاومت و انقلابی گری مسلمانان ، تضعیف باورهای دینی و اعتقادی در جامعه می باشند چرا که جنگ امروز ، جنگ فکری و سیاسی است و بایستی که مردم در مقابل تهدیدات دشمنان آگاه و هوشیار و اهل بصیرت باشند.

,

فرمانده سپاه ملکان بر مصرف محصولات تولید داخلی تاکید کرد و خاطرنشان کرد : استفاده از محصولات و تولیدات داخلی موجب ایجاد اشتغال جوانان تحصیلکرده و رشد اقتصادی کشور می شود.

,

رحمتی در ادامه با اشاره به تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام (ره) به عنوان روز جهانی قدس را ایده ای با بصیرت سیاسی عنوان کرد و افزود : روز جهانی قدس روز وحدت و یکپارچگی مسلمانان کشورهای اسلامی است.

,

وی تصریح کرد : امت آزادیخواه ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس باردیگر نیز با حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین مشت محکمی را بر دهان آمریکا، اسرائیل و حامیانشان خواهند زد.

,

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از بسیجیان فعال و تلاشگر تجلیل بعمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه