اخبار داغ

به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت:

افتتاح نمایشگاه اموزشی وپیشگیری از اعتیاد درشهرستان دهگلان

افتتاح نمایشگاه اموزشی وپیشگیری از اعتیاد درشهرستان دهگلان
به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه فرهنگی، آموزشی وپیشگیری از اعتیاد در شهرستان دهگلان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دهگلان شیدا، به مناسبت روزجهانی  مبارزه با ماد مخدر (5 تیر ماه) نمایشگاه فرهنگی ،آموزشی و پیشگیری از اعتیاد توسط اداره بهزیستی دهگلان برپا و افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,




 در جریان افتتاح این نمایشگاه رسولی رئیس اداره بهزیستی دهگلان اظهار اشت: یکی از اهداف برپایی نمایشگاه این است که الگوی یادگیری مشاهده ای وبصری یا چهره به چهره تاثیر بسیار مثیتی دارد.


وی در خصوص اهمیت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهارکرد: روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نماد تاکید بر اولویت یک موضوع مهم و دارای اهمیت است و این روز برای مبارزه با موادمخدر در نظر گرفته شده تا نشان دهد که اولاً جامعه بین‌المللی به مبارزه با موادمخدر اهمیت زیادی قائل است و ثانیا در سطح بین‌المللی نوعی یادآوری برای اقدامات جمعی و جهانی برای مبارزه با موادمخدر را تداعی کند.

 

رسولی گفت: شیوع اعتیاد به مواد مخدر و عوارض مخرب و خانمان سوز آن، در سال های اخیر به دغدغهای جهانی تبدیل شده و مسئولان کشورها را واداشته است تا روز مشترکی را به اندیشیدن درباره این پدیده و یافتن شیوه های موثرتر مبارزه با آن اختصاص دهند.

 

رسولی افزود: اعتیاد به مواد مخدر یکى از مهم ترین مشکلات اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض آن تهدیدى جدى براى جامعه بشرى محسوب و موجب رکود اجتماعى در زمینه ‏هاى مختلف مى‌شود.

 

رئیس بهزیستی دهگلان درادامه گفت: همچنین ویرانگری‏ هاى آن زمینه ساز سقوط بسیارى از ارزش‌ها و هنجارهاى فرهنگى و اخلاقى می شود و بدین ترتیب سلامت جامعه را به طور جدى به مخاطره مى‌اندازد.

 

رسولی گفت: پدیده شوم قاچاق مواد مخدر بیش از آنکه فعالیتى سوداگرانه، تجارى و اقتصادى در عرصه مافیاى اقتصاد بین ‏المللى باشد، ابزارى کارآمد، مؤثر و راهبردى برای گسترش نظام سلطه صاحبان قدرت جهان بر کشورهاى توسعه نیافته است.

 

وی افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته تا روز جمعه 2 تیر ماه در شهر دهگلان برپا است و یک روز در طول هفته آینده این نمایشگاه در شهر بلبان آباد دهگلان نیز برپا خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه