اخبار داغ

جانباز و ایثارگر حاجی آبادی:

اشغال فلسطین ظلم به مسلمانان است/ استکبار جهانی در روز قدس سیلی محکمی خواهد خورد

اشغال فلسطین ظلم به مسلمانان است/ استکبار جهانی در روز قدس سیلی محکمی خواهد خورد
آزاده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد:اشغال فلسطین ظلم به مسلمانان سراسر جهان است و حضور در روز قدس سیلی محکمی به استکبار می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراد حسنزاده،ایثارگر هشت سال دفاع مقدس  در گفتگو با خبرنگار پیارم  با بیان اینکه روز قدس روز احیای روحیه ظلم ستیزی و نمادی از وحدت امت اسلامی در رویارویی با جنایات صهیونیسم جهانی است،گفت: این روز، یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نشانگر عزم جدی مسلمانان ایران و جهان برای آزادسازی قدس از چنگ دژخیمان و رهایی مردم بی دفاع فلسطین از ظلم و آوارگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار پیارم,

حسنزاده اظهار کرد: از زمان نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس در سال 1358 توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تاکنون حدود 38 سال گذشته و هر سال این مراسم با شکوه و با حضور پرشورتر جوانان و نوجوانان نه تنها در ایران اسلامی بلکه در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی برگزار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد اتحاد مذاهب، سلیقه‌ها و دیدگاه‌های مختلف سیاسی است، افزود: روز جهانی قدس حرکتی است که به برکت امام راحل(ره) ایجاد شد و راهپیمایی مردمی در این روز نه تنها برای حمایت از مردم فلسطین بلکه نمادی برای مبارزه همه‌ جانبه با استکبار و دشمنان اسلام است.

,

این ایثارگر حاجی آبادی  با بیان اینکه مهم‌ترین هدف امام خمینی را از انتخاب جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان قدس اتحاد بین مسلمانان باید با یکدیگر بوده است، تصریح کرد:  در واقع مبارزه با این اقدام غربی‌ها یکی از اهداف امام خمینی(ره) از اعلام کردن روز جهانی قدس بوده و این روز در واقع عامل تحریک کننده‌ای برای مسلمانان به شمار می‌آید که چگونه رژیم اشغالگر قدس را برهانند.

,

وی تاکید کرد: اشغال فلسطین و ظلم به مردم این منطقه مختص به یک محدوده جغرافیایی نیست بلکه ظلم به همه مسلمانان است بنابراین حضور یکپارچه مسلمانان در روز قدس از وحدت و ظلم ستیزی آنها حکایت دارد .

,

مراد حسنزاده  در پایان ضمن دعوت از تمامی مردم فهیم و با بصیرت شهرستان حاجی آباد در این راهپیمایی معنوی، این روز را نماد مقابله و مبارزه جهان اسلام با استکبار جهانی و کفر دانست و گفت: شایسته است با حضور باشکوه و گسترده در این روز، انزجار خود را از دنیای کفر و استکبار جهانی به تمام دنیا اعلام کنیم، وبه استکبار جهانی بگوییم ملت ایران از این ترقه بازی ها نمی ترسند و همان طور که سپاه پاسداران سیلی محکمی به داعشیان زد مردم حاجی آباد نیز با حضور گسترده خود سیلی محکمی به استکبار جهانی می زنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه