اخبار داغ

درگفتگو با روحانیون شاخص کرمان مطرح شد؛

حضور درراهپیمایی روز قدس پاسخ دندان شکنی به تفکرات صهیونیستی است/ موشک های سپاه بسیاری از معادلات جهانی را به هم زد

حضور درراهپیمایی روز قدس پاسخ دندان شکنی به تفکرات صهیونیستی است/ موشک های سپاه بسیاری از معادلات جهانی را به هم زد
برخی از روحانیون شاخص ومسئول استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تاکید بر اهمیت این روز، از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ناب نیوز؛ روز جهانی قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و رویارویی ملت ها با ابرقدرت هاست. ملت مسلمان ایران هرساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شعارهای اعتراض آمیز خود را بر سر رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و آل سعود فریاد می زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

برخی از روحانیون شاخص ومسئول استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تاکید بر اهمیت این روز، از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند؛

,

قدس متعلق به همه مظلومان عالم است/ حضور درراهپیمایی روز قدس پاسخ دندان شکنی به تفکرات صهیونیستی است

, قدس متعلق به همه مظلومان عالم است/ حضور درراهپیمایی روز قدس پاسخ دندان شکنی به تفکرات صهیونیستی است,

حجت الاسلام والمسلمین محسن سنجری در گفتگو با ناب نیوز در خصوص فرارسیدن روز قدس گفت: روز قدس متعلق به همه مظلومان آدم است و تنها اختصاص به یک هویت یا مردم خاصی ندارد؛ این هنر امام خمینی (ره) بود که زمان نامگذاری این روز، قدس را از جغرافیای خود خارج کرد که نه تنها متعلق به مردم فلسطین بلکه متعلق به همه مستضعفان دنیاست.

, ناب نیوز,

رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان عنوان کرد: تمام کسانی که به عنوان بشر روی کره زمین زندگی می کنند باید در ذهن و رفتار خود در مقابل هر ظلمی که اتفاق می افتد، بایستند؛ نه تنها دربرابر ظلمی که به مردم مظلوم قدس می شود بلکه هرکجای دنیا ظلمی اتفاق می افتد باید در مقابل آن محکم ایستاد.

,

وی درخصوص دلایل اهمیت حفظ قدس تصریح کرد: قدس ریشه قرآنی دارد و اولین قبله گاه مسلمانان است که پیامبر 13 سال در مکه و 17 ماه در مدینه به این سمت نماز خواند؛ همچنین قدس سرزمینی است که محل تمام ادیان سماوی ست و پیامبران بزرگ الهی در آن متولد شدند.

,

رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان اظهار داشت: باید مسئله یهود را از صهیونیست جدا کرد؛ یهود اهل کتاب محترمند اما کسانی که این منطقه را اشغال کرده اند، یهود نیستند بلکه صهیونیست هستند؛ صهیونیست را انگلیس و آمریکا راه اندازی کردند تا بر منطقه خاورمیانه اشرافیت داشته باشند.

,

وی افزود: آنها در راهبرد خود می گویند منجی آخرالزمان از این نقطه می آید لذا باید مدنظر قرار گیرد؛ از سوی دیگر تلاش می کنند با ساخت هیکل سلیمان، اینگونه القا می کنند که پایه های آن اینجا بوده تا نشان دهند مکان اصلی یهودیت بوده و قدس بعدا روی کار آمده است.

,

حجت الاسلام والمسلمین سنجری بیان کرد: حضور ما در روز قدس که روز جهانی مستضعفان و مبارزه به استکبار جهانی است، می تواند پاسخ قاطع و دندان شکنی به تفکرات صهیونیستی باشد و به آنها بگوید جای شما اینجا نیست و شما اشغال گر هستید.

,

رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان با اشاره به فرمایش امام خمینی که فرمود" اگر مردم مسلمان هرکدام یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب خواهد برد"، خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهدیم دولت های عربی در راس آنها عربستان سعودی و کشورهای همسایه آن، نه تنها هیچ واکنشی در مقابل جنایات اسرائیل نشان نمی دهند بلکه در برخی موارد پشتیبانی هم می کنند.

,

موشک های سپاه بسیاری از معادلات جهانی را به هم زد/ مردم در روز قدس امسال با انگیزه و شعف بیشتری شرکت خواهند کرد

, موشک های سپاه بسیاری از معادلات جهانی را به هم زد/ مردم در روز قدس امسال با انگیزه و شعف بیشتری شرکت خواهند کرد,

حجت الاسلام والمسلمین علی توکلی در گفتگو با ناب نیوز با بیان اینکه روز قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) است، گفت: بحمدالله امام از ابتدا انگشت روی یک غده سرطانی گذاشتند که وجودش یا حدوثش مضر به عالم اسلام و مستضعفین است لذا همیشه تاکید داشتند اسرائیل باید از بین برود.

, ناب نیوز,

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان تاکید کرد: آنچه در طی این سال ها مشاهده کردیم، اسرائیل چیزی جز ظلم، قتل، غارت و قانون شکنی نبوده اما متاسفانه مورد حمایت قدرت های جهان از جمله آمریکاست و متقابلا صهیونیست ها هم به دلیل اقتدار و نفوذی که در آمریکا دارند و عمده رسانه های جمعی در اختیار آنهاست، از آمریکا باج می گیرند که از آن حمایت کند.

,

وی با اشاره به پرتاب موشک های سپاه ایران به دیرالزور سوریه در هفته اخیر اذعان داشت: این اتفاق اقتدار و صداقت ایران را نشان داد؛ قضیه این پرتاب موشک مانند داستان حضرت ابراهیم است که با وجود اینکه می دانست خداوند مردگان را زنده می کند اما می خواست بداند چگونه این کار را انجام می دهد.

,

حجت الاسلام والمسلمین توکلی ادامه داد: حضرت ابراهیم به دستور خداوند چند نوع پرنده را کشت و گوشت آنها را مخلوط کرده و در چند قسمت گذاشت که به اذن خداوند پرندگان به حالت اول برگشتند؛ خداوند فرمود مگر ایمان نداری من مرده ها را زنده می کنم؟ حضرت فرمود برای آرامش قلبم می خواستم.

,

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان تصریح کرد: ما توان موشکی ایران و استطاعت مسئولین به ویژه مقام معظم رهبری را باور داشتیم اما می خواستیم یقین پیدا کنیم که با این پرتاب دقیق و نقطه زن مطمئن شدیم؛ دشمنان هم قطعا تبعات و آثار آن را خواهند دید و در سیاست های خود تغییر خواهند داد.

,

وی با بیان اینکه کشورهای عربی منطقه به ویژه در حوزه جنوب خلیج فارس حساب کار خود را خواهند کرد، گفت: این موشک ها می تواند بسیاری از معادلات را بهم زده و ایران را به عنوان قدرت بزرگ منطقه در دنیا مطرح کند؛ طبیعی است در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، مردم با شور و شعفی که دارند با انگیزه، اقتدار و شهامت بیشتری در راهپیمایی این روز شرکت خواهند کرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین توکلی یادآور شد: نکته جالب این است که تا به الان کشورهای اروپایی و آمریکایی هیچ نقطه نظر صریحی ابراز نکردند چرا که غافلگیر ومبهوت شدند و زمان می برد تااظهار نظر صریح کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز آنها باید باور کنند ایران قدرت بزرگی است و نمی توان با آن درافتاد؛ فرزندان این کشور در سپاه پاسداران علیرغم همه تحریم هایی که در چندسال گذشته داشتیم، توانستند با دانش بومی خود بهترین، بالاترین و دقیق ترین موشک ها را تولید وبرای دفاع ملی کشور از آن استفاده کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه