اخبار داغ

عضو مجمع علمای جهان اسلام:

حامیان تروریست ، پیام و صدای سیلی ایران را درک کنند

حامیان تروریست ، پیام و صدای سیلی ایران را درک کنند
عضو مجمع علمای جهان اسلام گفت: داعش سیلی محکمی از ایران خورد و حامیان تروریست پرور داعش همچون عربستان باید این پیام و صدای سیلی را درک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر عابد نقیبی در گفتگو با گولان سقز ضمن ابراز خرسندی از حمله موشکی سپاه به مقررهای نظامی و فرماندهی داعش در دیروالزور سوریه اظهار داشت: این اقدام مقتدرانه باعث افتخار جهان اسلام و مردم ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گولان سقز,

 

,

نقیبی افزود: سیستم دفاعی و نظامی با همراهی قوای امنیتی مقتدرانه و آگاهانه از کشور و مردم ایران در برابر تهدیدات حراست می کنند و دست متجاوزین به کشور را قطع می کنند.

,

 

,

وی افزود: برخلاف تحلیل های غلط برخی دشمنان، موشک های ایران با قدرت، دقت و سرعت به اهداف مشخص شده اصابت نمود و ده ها نفر از نیروهای داعش را کسته و چندین مقرر فرماندهی و نظامی آنان را منهدم نمود؛ البته از تعداد کم موشک ها گله مندیم و باید در این حمله موشکی به تعداد شهدای حمله تروریستی تهران (18 موشک) بر پیکره تروریست ها وارد می آمد.

,

 

,

نقیبی خاطرنشان ساخت: داعش سیلی محکمی از ایران خورد و حامیان تروریست پرور داعش همچون عربستان باید این پیام و صدای سیلی را درک کنند.

,

 

,

وی ارسال موشک ها از استان های کردستان و کرمانشاه به مقرر نروریست ها را حاوی پیام وحدت بین سنی و شیعه دانست و گفت: کردها ضد داعش هستند و بیشترین قرانی را در جنگ با داعش در شنگال، کوبانی و... متحمل شده اند.

,

 

,

ماموستا نقیبی گفت: علمای اهل سنت آماده جانفشانی در مقابل داعش و گروه های تروریست هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه