اخبار داغ

امام جمعه شهرستان بن:

روز قدس لبیک عمومی ملت به ندای ولایت/قدس نماد اتحاد دنیای اسلام است

روز قدس لبیک عمومی ملت به ندای ولایت/قدس نماد اتحاد دنیای اسلام است
امام جمعه شهرستان بن گفت: روز قدس روز قدرت‌نمایی و اتحاد و انسجام همه مسلمانان و مستضعفان جهان در برابر استکبار جهانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سید حسن میر افضلی امام جمعه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت : به فرموده رهبر معظم انقلاب: اسرائیل 25 سال آینده را نخواهید دید و ان‌شاالله تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر، ,

وی افزود : آنچه که ما امروز شاهد عظمت ایران و عزت و سرفرازی ایرانیان و صادر شدن انقلاب هستیم، همه و همه از برکات وجود ولایت و رهبری چه در زمان حضرت امام (ره) و چه در زمان رهبری امام خامنه ای مدظله العالی است و این همبستگی مردم حول محور ولایت است که امروز دشمنان ما از عظمت مردم ایران می ترسند وحتی بعضی از کشورها آرزو می کنند کاش یک ذره از قدرت و غیرت مردم ایران را داشتند تا بتوانند در مقابل دشمنان با عظمت و قدرت ظاهر شوند.

میرافضلی ادامه داد : اقتدار کنونی ملت ایران در جهان و منطقه مثال زدنی است و این مهم در سایه هوشیاری، دوراندیشی و تدابیر ویژه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و اتحاد و همبستگی ملت ایران رقم خورده است.

وی گفت : در آستانه روز جهانی قدس این یادگار بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران؛ امسال روز قدس نیز علاوه بر محکومیت جنایات صهیونیست‌ها باید جنایت‌های سعودی ها در یمن را هم محکوم کرده وبه همین خاطر اهمیت حضور درراهپیمایی امسال بیش از سالهای گذشته است.

میرافضلی افزود : ایجاد نگاه واحد به قدس شریف و توجه دادن تمام امت اسلامی به این نقطه مهم و راهبردی در جهان اسلام از جمله دیگر اهدافی است که در راهپیمایی این روز دنبال می‌شود

امام جمعه شهرستان بن با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: روز قدس روز قدرت‌نمایی و اتحاد و انسجام همه مسلمانان و مستضعفان جهان در برابر استکبار جهانی است.
 
وی اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان دهنده انسجام انقلابی ایران اسلامی است اما راهپیمایی روز قدس فراتر از آن است و نگاهی جهانی دارد؛ زیرا در این روز تمامی مستضعفان جهان برای مقابله با مستکبران به صف خواهند شد.

میرافضلی بیان داشت: با توجه به مشکلاتی که در منطقه به دلیل دخالت های بی دلیل رژیم صهیونیستی به وجود آمده شرکت در این راهپیمایی برای اعلام برائت از صهیونیست‌ها و همراهی با مظلومان مسلمان اهمیت این رویداد را دوچندان می‌کند.

وی افزود:با عمل به دستور رهبر کبیر حضرت امام خمینی و مقام معظم رھبری حضرت آیت اللہ خامنه ای در خصوص برگزاری ھر چه باشکوہتر راھپیمایی روز قدس با امر ولایت فقیه تجدید بیعت خواھیم کرد.

انتهای پیام/
 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه